DC++ ei ala lataamaan tiedostoja!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by ansssku, Jan 11, 2007.

1. ansssku

ansssku Guest

Niin. Siinä se jo tuli, heti kun yritän alkaa lataamaan jotain biisiä, niin se herjaa että: "Could not open target file - käyttö estetty" MIKÄ ON VÄÄRIN mulla?? oon passiivi tilassa koska aktiivina ei löytynyt mitään haussa.

2. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    Tässä opasta miten saat aktiiviksi:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/290335

Oletettavasti joudut tekemään porttien ohjausta modeemiin. Tässä siihen opasta suomeksi:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719

Mutta jos ei näytä toimivan niin sitten etsit täältä modeemin valmistajan ja mallin mukaan omasi ja valitset oikean ohjelman (dc++ tässä tapauksessa) ja teet näiden ohjeiden mukaan, ovat valitettavasti englanniksi, mutta se ei ole hankalaa:
    http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Tuon jälkeen pitäisi alkaa toimimaan.

3. ansssku

ansssku Guest

Mä olen tyhmä.. siis huono näiden koneiden kanssa. aktiiviks sain itseni muutettua ja sitku hain biisiä niin ei löytynyt mitään. Yritin sitte tota porttien ohjaus-opasta lukea mutta en ymmärtänyt sanaakaan :( Haluisko joku tulla tekee tän mulle :DD

4. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    Kerrotko modeemisi valmistajan ja mallin niin voin kertoa laitekohtaisia ohjeita. Porttien ohjauksista

5. ansssku

ansssku Guest

No eli tää on tälläi ku TeleWell ja onkohan toi nyt sit malli mikä tossa on, eli tälläi ku: TW-EA501 ADSL modem... en nyt tiedä onko toi edes se.. :(

6. ansssku

ansssku Guest

NIin ja siis vielä sellanen juttu, että tää ongelma on nyt ihan yhtäkkiä ilmestynyt, se DC toimi vielä muutama viikko sitten ihan niinku aina ennenkin.

7. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    Mitä koneelle on tehty ennen kuin dc lakkasi toimimasta, päivitetty ohjelmia palomuuria tms?

8. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Jos sulla ei ole DC++n uusinta versiota niin kandee ladata se,
    mulla on auttanu joskus tossa tilanteessa.

9. Armer

Armer Member

Trophy Points:
    16
    Onko mahollista et windowsin päivityksellä ois osuutta asiaan?

Mulla sama ongelma ja kahella koneella!

10. Maddoxx

Maddoxx Member

Trophy Points:
    16
    Minullakaan ei revconnect toimi (lähes sama ohjelma kuin dc++). Tässä viikko sitten se toimi täysin normaalisti. Mutta nyt kun hakee jotain niin siihen listaan tulee hakutulokset mutta mitään ei voi ladata. Minulta muut käyttäjät lataavat mutta kun yritän ladata jotain niin tulee aina vain "connecting" ja useita minuutteja myöhemmin "connection timeout".

Tuskin johtuu passive-tilasta, koska aiemmin se on toiminut täysin moitteetta. Olen kokeillut eri public hub listejä ja kaikissa sama ongelma. Palomuurista olen sallinut uudelleen. Kokeilen nyt tuota passiveksi muuttamista jos se vaikka onnistuisi.

Share This Page