Ko. ohjelma toimi koneellani moitteettomasti aikaisemmin, mutta hankittuani uuden modeemin se ei anna enää minkäänlaisia hakutuloksia. Hubeille liittyminen onnistuu, tiedostojen hakeminen ei. Missä voisi olla vika? Ja jos vastauksen voisi saada sen verran selkokielellä, että tämä naispuolinenkin käyttäjä pääsee jyvälle Kiitos.
Kannattaa ladata uusin versio jos sinulla ei ole. http://www.download.fi/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/dcplusplus.cfm
Juu, löytyy tuo uusin versio. Luullakseni olen tällä hetkellä passiivitilassa, koska en ainakaan ole käynyt läpi niitä rimpsuja, mitä näemmä tarvitsee tehdä tilan muuttamiseksi. Englanti ei minulta vain oikein luista, enkä ole löytänyt kovin häävejä suomenkielisiäkään ohjeita aktiivitilaan siirtymisestä...
Kiitoksia kovasti linkistä, tuollainen ei ole aikaisemmin pistänyt silmään. Toivottavasti tuolta löytyy apua, palailen asiaan mikäli ei
Jouduinkin palailemaan melko pian, sillä mitään muutosta ei tapahtunut. Sivut olivat hyvät, mutta vaikka noudatinkin ohjeita tarkasti, hakutuloksia ei edelleenkään tule... Sitten selkisi, että minulla on tämä "NAT" päällä. Tein porttien uudelleenohjauksen NAT:n ollessa päällä - Ei minkäänlaista tulosta. Toistin kaiken jopa kaksi kertaa, mutta eipä tuokaan auttanut. Alkaa pikkuhiljaa mennä kärsivällisyys tämän kanssa. Voiko yksi modeemin vaihtaminen vaikuttaa tällä tavalla?
Telewell TW-EA510 v2. Niin ja olen kyllä tuolta palomuurin (Symantec client firefall) asetuksista sallinut DC++:n käytön...
Palomuuri on päällä, mutta vaikka sen ottaisinkin pois, mitään muutosta ei tapahdu. Onko tuo versio 0.699 siis riittävän uusi? Jostain tuoreemmasta versiostakin olen kuullut, mutta se kai on vielä jotenkin epävakaa tms.