DC++ Ei Lataa Activella

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Olli86, Feb 16, 2006.

1. Olli86

Olli86 Guest

Elikkä tällainen on ongelma. Olen juuri ostanut uuden modeemin , sillä vanhempi ei tukenut nykyistä nettinopeuttani ja olen selaillut noita ohjeita mitä on annettu NATin ohittamiseksi (vai miksi sitä pitäisi kutsua),mutta silti en saa sitä sitä toimimaan activella. Kyllähän se etsii, mutta ei anna mtn hakutuloksia vaikka olisin kuinka monella suomalaisella hubilla ja vaikka etsisin mitä yleisimmillä hakusanoilla.
    Minulla on muuten Telewellin TW-EA501 v2. Olen koittanut säätää sitä noiden ohjeiden perusteella mitä on aikaisemmin täälä pohdittu mutta en saa kyllä mitään aikaiseksi.

2. sieni

sieni Member

Trophy Points:
    16
    Tarkista onko winukan palomuuri päällä, jos on ota pois. Käytätkö mitään palomuuria?

3. Mupsteri

Mupsteri Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuota koitappa avata seuraavia portteja DC:lle... tcp: 1412 ja udp: 1412 (näin jouduin tekee ku vaihoin palomuurin Sygateen ja aktiivi toimii)

Elikkä avaa noi portit näin: ylhäältä settings -> connection settings ja tuolta laitat noi numerot noiden yllämainitsemieni porttien kohalle.

4. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
  5. Olli86

Olli86 Guest

Käytän Zone Alarmia ja ei ole winukan palomuuri käytössä. Tuota Jannejt pastemaa ohjetta tuossa yläpuolella olen soveltanut ja silti ei se anna tuloksia activella. Onkohan jäänyt jotain huomaamatta ? Olen kyllä tehnyt tuon monet kerrat ja jopa laittanut kaverin tekemään sen jos ei tekis samaa virhettä kuin minä.

6. sieni

sieni Member

Trophy Points:
    16
    Oletko säätänyt Zone Alarmin asetuksia, aukaissut portteja DC:lle?

Share This Page