Olen yrittänyt ladata DC++:lla kaikenlaista kamaa, mutta se ei nykyään enää onnistu. Kun löydän jonkin kiinnostavan tiedoston ja kaksoisklikkaan sitä, niin se ilmestyy downloads ikkunaan. Sitten tulee ihan tavallisesti "Connecting...". Mutta siihen se sitten jääkin, välillä tosin tulee "Connection timeout". Pari kertaa on lähtenyt lataamaan ja nekin ovat olleet isoja, noin 700mt tiedostoja. Missä vika?
mulla on samantyyppinen ongelma. passiivina ohjelma toimii hyvin, mut aktiivina hakeminen onnistuu, mut kun alkaa "imuttaa" tulee "connecting" ja sit "connection timeout". missä vika?? palomuurina zone alarm ja internet liittymänä homepna kiinteistöliittymä.
Kato dc:n asetuksista ip palkista onko siinä edes oikea ip ja zonelarmista kannattaa avata dc:n käyttämä portti jos ei muute lähe actiivisena toimii.
mullakin nykyään sama juttu et joskus toimii ja joskus ei,,oon active ja en oo laittanu ip numeroa siihe riville koska on vaihtuva ip,, Mul auttaa se et laittaa passivelle ja sit taas activelle jos ei vieläkää toimi ni uuestaa, tai sit käynnistät uuestaa dc:N
koitin tuota "active-passive" systeemiä, ja se osaltaan toimi. DC lataa, mutta vain puolella nopeudella... No on tämä tyhjää parempi