elikkäs ongelmana on dc:ssä kun yritän hakea jotain niin se hakee vain yhdeltä hubilta vaikka olen useammalla!ja oon laittanu sieltä haku jutusta että hakee kaikilta hubeikta, mutta eipä näytä auttava :/ kiitos avuista
no nyt hakee eriki hubeilta mutta eipä kyl kovinkaan paljoo jotn 40 suuripiirtei vaikka en laittanu only for free slots... ja oon isoilla hubeilla.. jokin täsä vielä mättäää...
Aktiiviks.. Se autto mulla. Ensin sain passiivina haettua hyvin mut sit yhtäkkiä en mitään.. Aktiiviseks laittaminen auttoi.
juu en oo saanu laitettua aktiiviksi vaikka oon lukenu näitä palstoja täälä niin en kyl oo saanu toimimaan... oha mulla tosa laatikosa kortti mutta ku pitää olla netti kahesa koneesa niin on nyt 4 porttinen zyxelin prestige 660h series.. :/
Itsellä on myös zyxelin boksi ja 2 koneelle jaettu netti. Joten se on mahdollista saada toimimaan. Onko nat päällä?
niin mistä sen pystyy kattoon onko se päällä..? ainaki boxin asetuksissa ku menee nat niin portit ja ip osotteet näyttää nollaa?
Eli NAT:ssa lisäät portit mitkä haluat auki. esim. alku 500ja loppu 501. Ja noiden perään sen koneen ip 192.168.1.2 tai mikä nyt onkin. Lisäät nuo 400 ja 401 dc:n TCP ja UDP kohtiin. Ja ip:n kohtaan ulospäin näkyvä ip. Noin saa toimimaan activena. Aika sekavaa tekstiä. Mut toivottavasti sait selvää. Tuolahan olikin ohjetta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/237574
eli siis 192.168.1.1? vaise jonka saa dc:stä? ja luin tulta toisesta että portteihin dc:ssä 1412 molempiin.. ja tuola zyxelin asetuksissa ku on kaks konetta ja mulla on oma kone kiinni eka portissa niin siinä niisä porttien kohilla start: all ja end : all haittako se mitään?ei pitäs varmaan..
Eli sen mikä dc näyttää (jotain muuta kun 192.168 alkuinen.) Eli jos laitat sinne zyxeliin ylhäälle missä lukee all koneen ip:n, niin kaikki portit on auki siihen koneeseen(ei suositeltavaa). Laita vaan niinhin TCP ja UDP kohtiin eri portit. Mulla ei ainakaan toimi jos on sama molemmissa.