Joo. Päätin kokeilla tota dc++ ohjelmaa.Hain uusimman version, asensin ja sain yhdistettyä hubeille.Näyttäis toimivan mut haku toiminto ei toimi.Onko asetuksista kiinni???
kirjota komentoriville ip config ja ota ip-osote ylös. vaihtoehtoisesti katso se ankka.com sivulta tms.Mene dc:n asetuksiin ja laita itsesi aktiiviseksi ja ip-osote siihen riville.eiköhän se sillä
Jees. IP osoite puuttui.Koetin laittaa passiiviseksi ja rupesi toimimaan.Onko mitään eroa toiminnassa kos pitää passiivisena vai tarviiko johonkin tota ip osoitetta?
Pyri pitämään aina aktiivisena, koska se lataa sillon varmemmin. Vissiin passivilta imuttaminen passiivisena ei aina onnistu. tossa uskossa mä oon
Jep. Passiivinen käyttäjä ei pääse lataamaan toiselta passiiviselta. Näin ollen latausmahdollisuudet pienenee...
mitään ehdotusta tähän... passiivina toimii ok, mut ku koittaa saada aktiiviseksi -> laitan Ip:n ja portiksi en mitään eli tyhjä=random? pääsee hubille, näkyy käyttäjät -> avaa search ja etsii mitä tahansa, niin ei löydy tuloksia, lista on vaan tyhjä?? edit: taustal häärii zonealarm, serverioikeudet kaikilt ohjelmilt pois.
Voisihan sitä kokeilla, että lataa joltain käyttäjältä listan ja valitsee sieltä hakusanan. Mikäli ei vieläkään toimi, niin voisi kokeilla palomuurin vaihtoa. Itseäni ainakin arveluttaisi käyttää p2p-ohjelmia ilman suojaa.
ZoneAlarm on paska tulimuuri p2p ohjelmien kanssa käytettäväksi. Suosittelen vaihtamaan Kerioon joka on huomattavasti kevyempi ja futaa kaikkien ohjelmien kanssa loistavasti.
Mulla on erittäin hyvät kokemukset Sygate palomuurin kanssa dc++ ja muut p2p softat skulaa ongelmitta kun kerran luvan annat toimia ja oon ite käyttäny soneran kiinteistössä porttia 8000 ja toisessa koneessa 800 ja samassa koneessa pörrää vielä 2 hubia porteissa 2411 ja 2412 koska sonera on ainakin blokannu esim portin 411 jossa dc hubit automaattisesti toimii. Mutta ei joka connulla saa toimimaan aktiivina vaikka kuin kikkailis.