DC++ ei toimi mitenkään aktiivi tilassa.

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by NorttiBoy, Jan 30, 2009.

1. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Trophy Points:
    66
    Nyt alkaa hermot menemään tuon DC++:n kanssa! ADSL-boksina minulla on tuollainen Wippies Home Box Black. Siihen pystyy säätämään noita portteja ja olenkin avannut DC++:lle ja µtorrentille portit. Porttien avaaminen on varsin yksinkertainen toimenpide. Laitetaan vain portinnumero ja sisäverkon IP, jolle portti halutaan avata.

Tämä toimii kyllä. Minulla on myös COMODO:n palomuuri (ihan paska muuten), josta olen sallinut kummatkin ohjelmat. µtorrent toimii aivain loistavasti, mutta DC++ ei. DC:n asetuksissa olen säätänyt kohtaan:
    "Palomuuri/NAT man. porttien ohjauksella". Lisäksi olen laittanut julkisen IP:n ja portit, jotka avasin. Saahan TCP ja UDP -porit olla samassa? Lisäksi löytyy rasti kohdasta: "Älä salli hubin/UPnPn korvata sitä". Sitten kun koitan hakea jotain, ei tapahdu mitään.

Passiivi tilassa kaikki toimii loistavasti, mutta hakutuloksia voisi olla enemmän. Mikä tässä nyt mättää? Porttitestit kertovat porttien olevan auki, eli NAT tai COMODO ei rajoita mitenkään ohjelman toimintaa.

2. Trampaz

Trampaz Guest

Älä välitä, ei toimi mullakaan muuta kuin passiivi tilassa

3. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Trophy Points:
    66
    Kyllä välitän, koska tämä on perseestä!

Share This Page