Mulla on DNA-BAANA laajakaista VDSL ( Cisco 575 LRE modeemi ). ongelma on se : dc++ ei toimi yhtään tällä laajakaistalla. ei passive, eikä active. se vaan on niin hidas. esm. ku avaan joku hubi, sen avaaminen kestää niin kauan että mun pitää sulkea se. ja ku se on lataamassa jotai( ihan mitä vaan) nopeus on aina alle 5 kb/s. tämä ei ole normaali, koska mulla on 1 mb nopeus. ja ennen ku mull oli soneran DSL laajakaista, mulla ei ollu tätä ongelmaa. ja nyt en tiedä miten pääsen tämän modeemin (Cisco 575 LRE) Router asetuksiin?! voisko joku neuvota mua?
Eiköhän tuo johdu siitä, että käyttämäsi ISP on rajoittanut p2p-liikennettä. Näitä vastaavia tapauksia on esiintynyt täällä aiemminkin.
onko modeemi sama kuin soneran liittymässä? minkä puhelinyhtiön baana-adsl? KPY:n liittymässä ainakin adsl toimii ihan normaalisti. palomuurisofta konffattu oikein?
olen jo sanonut, että se on Cisco 575 LRE modeemi. Ei se ole sama kuin soneran Telewell modeemit. DNA-BAANA:n sopimuksessa lukee "tekniikka : VDSL".
Mulla oli samainen liittymä ja purkki Oulussa. Just samat oireet kuin sulla. En saanu dc.tä pelaamaan joten pistin Soneran ja nyt toimii P2P.
joo huomasin että tuo liitymä on niin *****. mut mulla on nyt 1 vuoden sopimus. eikös se haittaa jos suljen sen, tai saanko sulkea sitä? :/