Eli DC++ eit toimi, olen laittanu kaikki mitä pyydetän (tai pitä "DC++ opas" sanoo) Minulla on F-secure. En aki enempään osaa valistaa, kysykää ihmeessä jos haluatte antaa nuevoja tms.
"ei toimi" on aika laaja käsite, ja sitä oikeata syytäkin on aika vaikea alkaa arpomaan kun ei täällä kuitenkaan mitään ennustajia olla... jos vähän vaikka kertoisit missä mättää? pääsetkö hubille? jos et niin mitä ilmoittaa?
Noh... Yksinkertaisuudessaa, en pysty menemään minnekkään hubeille, eli toisin sanoe en pysty tekemään sillä oikein mitään
eli... dc aukeaa mutta ei yhdistä hubeille? katsos oletko sallinut sen ottaa yhteyttä palomuurin läpi.
olen päästäny läpi kaikista mhdollisista suojus jutuista yms, luulen että se víka voisi johtua mitä mä olen säädellyt ( olen tehnyt niikuin "DC++ opas" sanoo) tai sitten vain.... sitten en tiedä missä mättää...
oletko yrittänyt vain yhdelle vai useammalle hubille? mitä se ilmoittaa kun yrität yhdistää hubille? hubi-ikkunaan tulee teksti: [klo]*** Connecting to osoite.... [klo] MITÄ? koska siihen että miksi et pääse hubille voi olla monta syytä, joilla ei ole mitään tekemistä palomuurin asetusten kanssa: 1. yrität yhdistää hubille joka ei ole toiminnassa 2. sinulla ei ole tarpeeksi tiedostoja jaossa ko. hubille 3. slotteja väärä määrä auki 4. hubi on täysi 5. nickissä merkkejä joita hubi ei hyväksy 6. jne jne jne onko windowsin oma palomuuri päällä? en tiedä mitä ohjetta oet käyttänyt, mutta kokeile josko tästä olisi apua: http://koti.mbnet.fi/arado/DC++/index.htm
siis kun menen etsimään hubeja siihen ei tule mitään teksiä mutta ei tule myöskään hubeja. Pitääkö olla jaossa jotakin jos tahtoo saada hubit näkyviin? Miten slotteja voi olla väärä määrä auki...? Windowsin oma palomuuri on päällä (eikö se saa olla vai?).
EN kohta varmaan tiiä mikä toimii ja mikä ei, siis, minulla on Windowsin oma palomuuri + F-Securen palomuuri käytössä. Olisiko ideoita miten saisi hubilistan wörkäämään?
Otin sen pois mutta siihen tulee teksit "Elisa Tietoturvapalvelu 6.01 on käytössä. Palomuuri suojaa tietokonetta viruksilta ja muilta tietoturvariskeiltä"
siitä palomuurista: mene windowsin tietoturvakeskukseen käynnistä -> ohjauspaneeli (tässä kohtaa vaihda näkymä luokitelluksi vasemmalta) -> Tietoturvakeskus siellä NÄYTTÄISI olevan winukka päällä, mutta kun painat nuolta tähän tapaan: niin ilmestyy tuo palkki mistä näkyy mikä päällä. jos on äffän palomuuri niin siinä lukee se.
kokeile jotain toista hubilistaa... esim. http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2 eli public hubs ikkunassa: configure -> pompsahtaa uusi pikkuikkuna esiin -> kopio tuo osoite siihen riville -> add -> ok configured public hubs valikosta valitset tuon lista ja refresh
Latasin dc++ 0.674 ja pistin asetukset palomuurin ja nyt se etsii tiedostaja mutta ei ala lataamaan siihyn tulee aina Could not open target file eli määritettyä polkua ei löydy eli missä on vika?