DC++ Ei toimi!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by biznes, Jul 25, 2006.

1. biznes

biznes Member

Trophy Points:
    16
    kaikki asetukset on kohallaa mutta kun koitan päästä jollekkin hubille niin tulee teksti yhteyden aikakatkaisu...? eikä päästä millekkää hubille... olen sammuttanut palomuurinkin mutta ei paljoa auttanut???

2. dasmodell

dasmodell Member

Trophy Points:
    11
    mulla on sama ongelma, mutta hubit saan päälle mutta jonkun ajan kuluttua vaikka itselläni olisi vapaita latauspaikkoja kukaan ei pysty ottaan minulta mitään ja itselläni tulee kans koko ajan se yhteyden aikakatkaisu. olen kokeillut dc:n vaihtoa erilaiseen vaan sama homma jatkuu yhä. onko siis vika netissä vai missä ku ei toimi? ennen kyllä on toiminut jo yli vuoden vaan nyt yhtäkkiä tämmönen vaikka asetuksiakaan en ole mistään muuttanut. helpatkaa joku!!:)

3. fatyR

fatyR Member

Trophy Points:
    11
    Kokelkaapas aktiivisena ja passiivisena logata sisään.
    jos menette aktiivisena ni laitatte siihen oman ip:n
    jonka voi katsoa start -> run -> cmd -> ipconfig

4. biznes

biznes Member

Trophy Points:
    16
    oon koittanu sitäkin.. mutta ei auttanut? oon käyttäny dc++ joku päälle 3 vuotta mutta nyt en oikee tajuu et mikä täs vois olla????

5. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    eli bizneksellä on toiminut aiemmin? oletko ostanut uuden modeemin ennen kuin ongelmat alkoivat, jos olet niin siellä on oletettavasti NAT päällä
    pääset tutkimaan niitä asetuksia kun otat tuon ipconfig komennon ja siellä on se oletusyhdyskäytävä niin kirjoitat sen tuohon selaimen osoteriville niin sieltä sitten pitää portit ohjata uusiksi
    lisää asiasta tässä oppaassa:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719
    dasmodell voisi myös katsoa tuon NATin

6. biznes

biznes Member

Trophy Points:
    16
    SAIN TOIMIMAAN...!! :D piti vain vaihtaa modeemissa oman nettipiuhan paikkaa ja sitten lähti heti toimimaan.. :D KIITOS kaikille vastanneille :D

Share This Page