DC++ ei yhdistä hubeille.Ilmoittaa että isäntäkone tavoittamattomissa.Missä vika mitä tehdä? Todellinen aloittelija
Onko palomuurille annettu lupa dc:n toimia? Onko mahdollisen XP:n oma palomuuri päällä? Jos olet Aktiivi, koita passiivia. Onko sama ongelma kaikilla hubeilla?
OOtko koittanu passiivitilaa? Tuolta aloittelijalle apua: http://www.finx.org/fi-index.htm ja http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/38751 ...sekä vanhoja viestejä hakemalla.
Xp:n palomuuri ei ole päällä.Olen passiivi käyttäjä.Olen kokeillut ottaa kaikki palomuurit ja virusohjelmat pois päältä mutta ei vaan toimi.Sama ongelma kaikilla hubeilla. Julkiset keskukset hakee kyllä.Enkä löytänyt mistään vanhoista keskuteluista samaa aihetta että isäntäkone olisi tavoittamattomissa.No onneksi edes emule pelaa.
Mikä tuo ilmoitus on englanniksi... mietin vaan ku en muista oonko omassa dc:s nähny tollast ilmoitust.
Oletko varma että (internet) palvelun tarjoajalla ei ole jotain palomuuria josta et tiedä...esim itse vaihdoin Sonera kaapeli yhteyden koulun 2mb lähiverkkoon ja DC++ lopetti toiminnan (ei enää rekisteröinyt Hubeille, listan haki kyllä) tämä ilmeisesti johtuu siitä että koulun palomuuri sulkee ne portit joita DC++ yrittää käyttää. Mikä kummallisinta Soulseek toimii kyllä.
Vanhalla koneella toi dc++ pelasi loistavasti mutta kun vaihtoi tietsikan uuteen niin eipä pelaa enään.Internet yhteys on ollut aina elisa.
Eikö todellakaan kukaan osaa neuvoa mitä tehdä.Olenko ainoa tämän ongelman kanssa.Vai onko tämä paikka täynnä aloittelijoita ja toopeja?En siis olekkaan ainoa toope täällä.
no ootkos kokeillu yhdistää monille eri hubeille ? meinaan, jos se hubi mille yhdistät on lopetettu tai muuten vaan kiinnni...
Vastaus edelliseen kysymykseen joka on jo kysytty aikaisemmin ongelma on kaikilla hubeilla.Lueppa toi toinen kirjoittamani viesti.
Kyllä vanha kone on tallessa.Dc++ pelaa sillä edelleenkin.Ei vaan viitsisi ottaa vanhaa ja väsynyttä nuhapumppua käyttöön jos meinaat ehdottaa sitä seuraavaksi.
jaajuu..sorry..en huomannukkaa tota "sama kaikilla hubeilla" kommenttia.. jos se kerta edelleenkin vanhalla koneella pelittää ok, ni ei se pysty sitten missää palomuureissa (omissa tai ISP:n) olemaan vika.. mutta ei oikein jaksa uskoa, että dc:n toimimiseen mikää rautakaa vaikuttas onkos DC:ssä [bold]kaikki[/bold] asetukset samalla lailla kuin vanhassa koneessa? epäilisin että sieltäkin voisi vika toimimattomuuteen löytyä ehkäpä..
se että rauta vaikuttaisi DC:n toimintaan on lähes mahdoton ajatus. Tosin nyt on tullut markkinoille verkkokortteja missä on palomuuri itsessään joten voisiko jostain tälläisestä olla kysymys? ja itse asiassa vanhan nuhapumpun käyttö kannattaa esim pelkkänä imutus koneena jolloin se ei vaikuta mitenkään pelaamiseen ym tietokoneen toimintaan mitä teet uudella koneella=)