Niin et dc++ etsii kun pistän hakusanaks vaikka Metallica (jota pitäis kyllä löytää!) ja sit se vain koko ajan etsii eikä tuu mitään näkyviin et se muka olis löytänykki jotain. Oon hubeilla hermeliini, disco2, vittumaiset ja suomilandia. Kyllä mun järjen mukaan jotain pitäis löyty, mutta se vain hakee ja hakee, oon kokeillu hakea muitakin kuten abbaa jne, mutta sama juttu. Mikäköhän olis mahdollisesti vikana? Jeesatkaa pimua pintees
En oo kokeillu passiivitilaa... Mitä se tarkoittaa käytännös, muuttaako se mitään? Oon aiemmin käyttäny exän kans ku asuttiin niin dc++ssaa, mut oma kokemus on aika köppäinen. Palomuuriasetukset pitäis olla kunnos (katoin ne eilen) ja joku latas jo multa musiikkia... Kiitti että joku vastas edes
Hyvä hyvä.Aktiivi ois viellä parempi kun passiivi-tila Ei siinä passiivissakaa ole mitään valittamista,vaikka olenki aina tottunnut aktiivia käyttämään.
Passivea kannattaa oikeastaan käyttää vain viimeisenä keinona. Muutamia eroja löytyy, ja passive on aina heikompi sekä käyttäjän että hubin kannalta. Active: Search tapahtuu suoraan käyttäjien kohdistuneena Passive: Search menee ain hubin itsensä kautta (rasittaa hubia) Active: Searchillä korkeintaan 10 tulosta per käyttäjä Passive: Searchillä korkeintaan 5 tulosta per käyttäjä Active: Pystyy lataamaan kaikilta käyttäjiltä Passive: Ei pysty lataamaan toisilta passive-käyttäjiltä Suosittelisin vielä kokeilemaan tuota activea (eli hiukan vanhemmissa versioissa "Active", uudemmissa "Direct connect"). IP:n (xx.xxx.xxx.xxx) otat esimerkiksi tästä (veikkaan ettei tämän takia lähtenyt toimimaan) ja porteiksi (TCP ja UDP) laitat vaikkapa 1412. Jos tällä ei toimi niin luultavasti reittimessä/modeemissa on palomuuri estämässä portteja. Tämän voisi ohittaa joko porttien uudelleenohjauksella (pienen säädön takana) ja UPnP:llä (epävakaa, melko huono yhteensopivuus).