DC++ hakuongelma (eri kuin alempana)

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by pettuli, Jan 1, 2007.

1. pettuli

pettuli Member

Trophy Points:
    16
    Moi. Minulla on DC++ 0.699 beta ja pääsen normaalisti hubeille, mutta haku toimii vain silloin tällöin. Ongelma alkoi kun asensin Windows XP:n, ennen ei ongelmia ollut. Eli olen hubeilla sisällä, mutta hakuja ei yleensä löydy. Se tässä hassua onkin, että silloin tällöin haku kuitenkin menee läpi. Samat ongelmat minulla oli myös 0.698:lla.

Minulla on adsl ja Zonealarm-palomuuri, jolle olen asettanut DC:n trustediksi. Windowsin palomuuri ei ole käytössä. En ymmärrä portinohjauksista mitään, en edes tiedä mitä se tarkoittaa. Modeemini on Aethra Starmodem. Luin alemman postin, joka käsitteli vastaavanlaista ongelmaa, mutta en siitä apua löytänyt. Olisin todella kiitollinen avusta. Kiitoksia etukäteen!

2. pettuli

pettuli Member

Trophy Points:
    16
    Perkele onko se NetLimiter joka hakua häiritsee? Se pois päältä tuntui löytävän kivasti ja kytkettynä taas ei. RevConnectia minulla ei ole, vaan tavallinen dc.

3. ddgd

ddgd Member

Trophy Points:
    16
    Itelläkin ollut sama ongelma jo kauan.
    Nyt kokeilin, niin NetLimiter sen tosiaan aiheuttaa.

4. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    aikas ihmeellistä, eikö olekin?
    onkos tuokin softa tajunnut p2p:n perusajatuksen?

5. rillix

rillix Regular member

Trophy Points:
    26
    Huomioikaa että 'NetLimiter 2 Pro' versiossa on myös palomuuri. Käyttäkää 'NetLimiter 2 Lite' tai mieluiten 'NetLimiter 1.3' versiota. Minulla käytössä versio 1.3 ja DC++/RevConnect toimivat hyvin.

edit: ja NetLimiter ohjelmaahan on pakko käyttää DC++/RevConnectin kanssa, muutenhan ei pysty mitään lataamaan kun uppaajat vievät kaiken lähtevän kaistan, joka taas hidastaa omia latauksia. Riittää kun lähtevää kaistaa rajoittaa 10-15% niin omat lataukset ei hidastu.

Last edited: Jan 2, 2007
  6. jeeejeee

jeeejeee Member

Trophy Points:
    16
    Ihan näin tiedoksi niin Netlimiter 2 pro:sta saa sen palomuurin myös pois päältä ;-)

7. juketti

juketti Member

Trophy Points:
    11
    mulla ois kysyttävää tota miten sain dc++ 0.699 suomenkieliseksi

Share This Page