Moi. Minulla on DC++ 0.699 beta ja pääsen normaalisti hubeille, mutta haku toimii vain silloin tällöin. Ongelma alkoi kun asensin Windows XP:n, ennen ei ongelmia ollut. Eli olen hubeilla sisällä, mutta hakuja ei yleensä löydy. Se tässä hassua onkin, että silloin tällöin haku kuitenkin menee läpi. Samat ongelmat minulla oli myös 0.698:lla. Minulla on adsl ja Zonealarm-palomuuri, jolle olen asettanut DC:n trustediksi. Windowsin palomuuri ei ole käytössä. En ymmärrä portinohjauksista mitään, en edes tiedä mitä se tarkoittaa. Modeemini on Aethra Starmodem. Luin alemman postin, joka käsitteli vastaavanlaista ongelmaa, mutta en siitä apua löytänyt. Olisin todella kiitollinen avusta. Kiitoksia etukäteen!
Perkele onko se NetLimiter joka hakua häiritsee? Se pois päältä tuntui löytävän kivasti ja kytkettynä taas ei. RevConnectia minulla ei ole, vaan tavallinen dc.
Huomioikaa että 'NetLimiter 2 Pro' versiossa on myös palomuuri. Käyttäkää 'NetLimiter 2 Lite' tai mieluiten 'NetLimiter 1.3' versiota. Minulla käytössä versio 1.3 ja DC++/RevConnect toimivat hyvin. edit: ja NetLimiter ohjelmaahan on pakko käyttää DC++/RevConnectin kanssa, muutenhan ei pysty mitään lataamaan kun uppaajat vievät kaiken lähtevän kaistan, joka taas hidastaa omia latauksia. Riittää kun lähtevää kaistaa rajoittaa 10-15% niin omat lataukset ei hidastu.