Eli mulla on sellainen tosi veeituttava ongelma dc++:n kanssa, kun käynnistän kys. ohjelman, explorer.exe prosessin suoritin hyppää 99:ään ja muistin käyttö pomppii siinä 100-350 000 ? Voiko asialle tehdä mitään vai vain kitua kys. ongelman kanssa ? Tässä jotain koneen tietoja jos auttaisi asiaa.. Microsoft XP Home Edition Versio 2002 Service Pack 2 AMD Sempron(tm) 3000+ 2.00GHz Kiitos..!
Mikä versio dc++? Koita vanhempaa / uudempaa versioo... Mulla oli sama ongelma uusimman dc++ kanssa mut sit vaihdoin versioon 0.401 jota yks kaveri suositteli, ja toimii täydellisesti
Sekä pysy vaan siinä tavallisessa DC++:ssa äläkä kikkaile millään erikoisuuksilla niin homman pitäisi toimia paljon mukavammin.
Versio on DC++ 0.674 M00ses, kun ei lopu, mitä kauemmin annan olla päällä sitä pahemmaksi bugitus menee.. alkaa hiljallee ja lopult ei voi ku antaa olla päällä tai buuttaa..
tossa on listaa eri dc++ clienreistä kokeile noista jotain voi auttaa http://www.dslreports.com/faq/6513
Mulla on Dc++ 0.668 ja ama ongelma oon kokeillu vanhempaa ja uudempaa mutta kun ei kumpikaan auttanut=?