Nyt tässä pari päivää sitten huomasin että dc++:n latausnopeus on tosi alhainen... mistäköhän johtuu? nopeus on aina alle 10kib/s... aika outoa kun netti toimii kuitenkin erittäin nopeasti... dc++:n versio on 0.674.. Varsinkin kun lataa elokuvia niin nopeus ei ylitä 10kib/s... Auttakaa viisaammat!
Sillä jolta imutat on useempoia muita imuttajia, ja sen upload kaista on täynnä. Yleensä näin käy DC:n kanssa. Mutta ei se tahtia haittaa, otat vaan useemman imutuksen käyntiin kun kaistaa jää
Hakua ja järkeä käyttäkää...Dc++:san nopeuteen vaikuttaa monta asiaa, uppaajan slotit, uppikaista, limitterit jne...
Mulla on sama ongelma, että dc++ on hidas. Netti sivuilta kun imuttaa jotain niin ottaa 100kt/s ja Dc++ kun yrittää ottaa semmoselta jolta on ennen ottanut 100kt/s,niin se ottaa nyt alle 5kt/s. Ominaista myös DC++ lataamisella on myös että lataus laskee kokoajan: ennen latausnopeus pysyi vakiona. Olisi mukava tietää missä on vika?
ei ole elokuvien latailu laittomaksi muuttunut. mielummin vois puhua videoitten latailusta kuin elokuvien latailusta sitten ei ala kukaan valittaa piratismista
ainakin dna ja sonera rajoittaa p2p-liikennettä, kummallakaan ei dc++ juuri toimi(olen testannut itse molempia). gohome-laajakaista toimii ainakin tällä hetkellä.
Dc++ latausnopeus riippuu lähinnä 98% lähettäjän uppikaistasta. Loput 2% sisältää muut samalta lähettäjältä lataajat, käytety slotit, ja limitterit. eli: Jos lähettäjällä on 512 uppikaista, ei tiedosto voi tulla nopeammin kuin 51kt/s. Jos kyseiseltä lataajalta lataa vaikka 2 muuta kayttäjää viellä sinun lisäksi, on lähettäjän uppikaista 51kt/s jaettuna 3:lle käyttäjälle. Ja tietenkin suoraan netistä ladattuna tulee nopeammin, sillä julkisilla palvelimilla nuo kaistat tuppaa olevan _hiukkasen_ tuhdimpaa kaapelia Helpoin tapa saada suht reipas latasu nopeus, on lada lähettäjältä, jolla on mahdollisimman nopea yhteys, ja mahdollisimman vähän slotteja. Mitä vähemmän slotteja -> sitä ennemmän uppikaistaa per lataaja.