Nämä netin säännöt kyllä kieltävät p2p ohjelmien käytön, mutta onko kukaan saanut toimimaan hubia ko. yhteydellä? Ite oon kokeillu tuota lähinnä kokeilumielessä, mutta ongelmana on se että pääsen itse omalle hubille mutta muut eivät pääse...
lähetin mailia Sonera:lle ja sanoivat että portit 80 ja 443 ovat suljettuja.... kun muutan hubisoftasta portin niin silloin en pääse edes itse hubille enää...
kokeilitko yhdistää hubiin portinkanssa jonka määrittelit? esim. ip 168.192.0.10:14111 mikä hubi softa käytössä? käytätkö mitään nimipalvelua? helpottais hubiin pääsyä kun ei tarvii iptä muistaa.. esim no-ip.com tarjoaa ilmaista palvelua..
mulla on itellä kaks hubia kyseisessä taloyhtiö liittymässä alikäs näillä porteilla saat toimimaan hubin portiksi 2411 vaikkapa eli just kuten yllä sanotaan sun ip taikka redari osoite:2411 ni toi kaksoispiste ja portti ohjaa sen oikeen portin kautta ite oo käyttänyt molemmissa hubeissa tietysti eri portteja toisessa 2412 ja toisessa 2411 ja ne skulaa ainakin ja dcc porttina käytän 8000 tuo dc:n oletus porttii 411 on ainakin soneran puolesta blokattu.
Hubi toimii tällä hetkellä hyvin, sain sen toimimaan toisessa portissa kuin oletus portti ja toi no-ip.com mulla oli jo alusta asti...