dc++ hubin pito

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by moppeli, Mar 29, 2004.

1. moppeli

moppeli Guest

kaverilla ongelma hubissa kun luo käyttäjälle tunnukset nii toimivat vähän aikaa ja sitten häviävät ja saa olla uudestaan antamassa passuja..
    Yhteydet katkoo välillä onko siinä vika kun soneran adsl 512/512 liittymä..
    Miten onko mahdollista lanT1 liittymällä pyörittää hubia... onkos jollain tietoo asiasta.
    Kiitos jos auttaisitte !!

Last edited by a moderator: Mar 29, 2004
  2. Pioneeer

Pioneeer Regular member

Trophy Points:
    26
    kyllähän tuon hubin saa pyörimään vaikka modeemiyhteydellä. ja kun kertoisit että mikä hubisofta on kyseessä nii vois kommentoida vähä paremmin. kannattanee kokeilla jotain toista hubisoftaa.

3. moppeli

moppeli Guest

yhub 387 b10 tuollainen versio...
    vaikuttaako käyttöjärjestelmä.. esim..

4. DC++307

DC++307 Member

Trophy Points:
    11
    Moi.Eli minulla on kyseinen ongelma version yhub387t10 kanssa! lähetääs alusta selvittämään.
    Minulla on Windows Millenium käyttöjärjestelmä alustana.yhub387t[10]beta version olen ottanut sen omilta sivuilta asentaen sen toiminta kuntoon ja No-Ip sivulle ottaen sieltä tarvittavan osoitteen rekisteröitymiseen.Hubin sain luotua pystyyn ja kiitos siitä muille hubin pitäjille suuresta avusta mutta ongelmana on ollut niin opsien kuin myös vippien tunnuksien pysyminen muistissa asetuksissa! Eli toisin sanoen olen aina joutunut yön jälkeen asentamaan uudelleen kaikki tunnarit ja omanikaan ei pysynyt muistissa eli täysin tyhjä kenttä.Missähän vika voi olla että ne ei pysy ja minulla on koneella norton virus torjunta ohjelma ja siiten tuo PeerGuardian ohjelma ja no-ip ohjelma.Ihmetyttää suuresti??!!Ad-aware 6.0 ohjelma tai mikään noista aiheuta jotain hämminkiä tai muu program ohjelma. Minulla on kyllä kaikki versiot ja laaja valikoima erilaisia botteja esim.Xptoka hubiin mutta Yhub on tavallaan helpompi pitää jos ei pidä ohjelmoinnista. En viellä ole päättnyt että kokeilenko viellä toista tai vanhempaa versiota mutta tuo sai kyllä ruotoja kurkkuun kun sai kokoajan olla luomassa niitä tunnareita.Muuten asetukset pysyivät kohdallaan aina buutin tehtäissä.Laittakaas viestejä ja näkemyksiä mikä on paras Yhub softa ja Ptokalla?

5. senninha

senninha Member

Trophy Points:
    11
    Onko tullu käytettyä save namiskaa ?
    Siellä on "hub settings" välilehdellä "save all to disk" :-D

6. DC++307

DC++307 Member

Trophy Points:
    11
    kyllä on käytetty!!

7. Pioneeer

Pioneeer Regular member

Trophy Points:
    26
    tarkista että on kirjotusoikeudet sinne yhubin kansion tiedostoihin. (vaikka sitä yhub kansiota kakkosnapilla ja sieltä ominaisuudet, ruksi pois vain luku kohdasta)

8. DC++307

DC++307 Member

Trophy Points:
    11
    Juu olen vaihtanut Xptokaan mutta kiitos pioneer vihjeestä ja toivottavasti jos jollakin toisella on sama ongelma niin saa apua pioneerin antamasta vinkistä:).Kun on asentanut esim..Yhub ohjelman tai Xptoka:n niin kannattaa aukoa niitten asennus kansiot ja lukea kun yleensä niitten mukana tulee ohjeet kun puratte ne tiedostoon niin niitten mukana tulee Englannin kieliset ohjeet ja vinkkejä.

Share This Page