hei voisko joku kertoa mistä kiikastaa? dc on pelannu ennen ihan ok mutta nyt on tullu tämmönen ongelma, että kun ohjelman käynnistää, se pelittää ihan normaalisti vähän aikaa, sitten alkaa latausnopeudet tippua ja lopulta tulee yhteyden aikakatkaisu joka hubilla. versio on 0.306 kiitti!
Kumma kyllä jos tuo DC:stä johtuu, mutta kokeile poistaa koko DC++ kaikki tiedostot...(regleaner) ja asenna uusin v.0.401
Minulla on ollut samanlaisii ongelmii, kun oli kaapeliyhteys. Muistaakseni ongelmat johtuivat nettiyhteydesä, hubista tai palomuurista. Mikä yhteys sinulla on, tuleeko hubin kautta ja mitä palomuuria käytät. Onko sinulla kiinteä vai muuttuva ip ja hakeeko automaattisesti internet asetukset ?
yhteys on koulun lani ja palomuurin takana. dc pelaa vaan passivena. vaihdoin tuohon uudempaan versioon mutta sama juttu.
1. Itse pitäisin hetken aika matalaa profiiliä, sinut on huomattu, dc++ 0.306 toi EI johdu. Käsittääkseni ne koulut, joissa dc++ käyttö on sallittua ovat hyvin harvassa(0??). Ne joissa se on mahdollista kaatuu siihen, että joku rasittaa verkkoa muita häiritsevästi(verkonvalvoja). DC++ tekemisesi koulun koneella voidaan selvittää, toivottavasti et ole rikkonut muuta kuin koulun "järjestyssääntöä". Viisastu salaa ja osta oma kone ja yhteys, se voipi tulla halvemmaksi kuin ton harrastuksen jatkaminen. Sinua on varoitettu... 2. Toinen vaihtoehto on ohittaa palomuuri juottamalla verkonvalvoja känniin, ja saada hänet suostumaan yhteistyöhön... Ei muuta niin "järki" käteen...T:ISOjorma
Niin palomuuriin olis kait aika pakko tehä reikä, mutte se vaatis pääsyn ulkosen/sisäisen palomuurin asetuksiin. Sun pitäs päästä Adminille, joten voit unohtaa koko homman.
niin piti sanoa vielä että omistan kyllä oman koneen. näyttää olevan sama ongelma myös kazaalla, yhteys katkeaa muutaman minuutin kuluttua. kai verkonvalvoja blokkaa mut jotenkin pois, vaikea sanoa kun en oo mikään ammattilainen näissä asioissa. p2p-softat on kyllä pelannu aikaisemmin ihan niinkuin pitääkin. nostanko kädet pystyyn?
Ihan vaan sitä että tota dc tä ei kannata päivittää 0.306 versioo ylemmäs ... ainakin mulla kaikki on ollu epäkelpoja. Moni muukin on sanonut että 0.401 kaatuile koko ajan.
dc++ 0.401 on pelannut hyvin.. itse asiassa paremmin kuin mikään 0.25-0.400 välillä. aikaisemmat kaatuilivat ynm.. lisäksi joihinkin hubeihin ei pääse enää vanhoilla versioilla.