En millään saa DC:n aktiivitila toimimaan, passiivi kyllä. Olen lukenut foorumin opas, mutten onnistu. Olen kokenut ilman (softa-)palomuuriakin (Comodo), eikä auta. Tällä hetkellä minulla on seuraavat asetukset: "Firewall with manual port forwarding", olen syöttänyt IP:n, TCP:ksi 1412 ja UDP:ksi 1412. Viimeiseen kohtaan, "TLS", en tiedä mitä pitää laittaa? Suora yhteys nettiin adsl-modeemin kautta. Etukäteen kiittäen, Christian
Katso aluksi IP osoitteen... Aloita valitsemalla Käynnistä - Suorita ja komentoriville kirjoitat cmd sen jälkeen kirjoitat siihen ipconfig /all. Se antaa erinnäisiä arvoja sulle siihen. Katsot kohdan IP-osoite ja vertaat sitä IP osoitetta siihen minkä saat täältä --> http://www.whatismyipaddress.com/. kirjoita sitten lisää kun olet ne katsonut. Jos ne molemmat ovat samoja (IP:t) niin voit käyttää Dc:ssä Direct connection kohtaa ilman portteja.
Okei, kiitos vastauksesta! Eli ihan erilaisia ovat. Nyt olen muuttanut Saksaankin ja käytössä on wlan. Eli käytävässä vilkkuu routeri mikä lienee vaikuttaa asiaan?