Tilanne seuraava. DC++ toimii hyvin (aktiivi toimii, pystyn etsimään tiedostoja, sekä lataamaan ja lähettämään tiedostoja), mutta hubilisat eivät suostu latautumaan. Nää hubilistat lakkas toimimasta ihan yks kaks joku viikko sitte. Mitään muutoksii en mihinkään asetuksiin tehny ja niin edespäin. Asensin sitte uusimman DC:n koneelle mut vieläkin sama juttu.. toimii muuten hyvin, mut hubilistat ei suostu latautuu (oon kokeillu monia eri hubilistoja, joten vika on tässäpäässä). Mulla on koneella Norton internet security (missä vika mitä suuremmalla todennäkösyydellä on) ja oon sieltä vapauttanu kaikki portit ja sallinu kaiken liikenteen DC:lle. NAT on myös itelläni pois käytöstä. Oon ton nortonin kolunnu täysin läpi(+lukenu varmaa 10 help juttuu miten toi norton pitäis konfiguroida DC:lle), eikä mulla oo mitään hajuu mistä toi vois johtua..tota nortoniikaan en haluis poistaa, vaikka esim zonealarm ajaa saman asian. Eli fixaus ehdotuksia otetaan vastaan
Ainakin hublist.orgin hubilistan kanssa on ollu pinger kanssa ongelmia ja pingerit ovat olleet kiinni jonkun aikaa. En tiedä johtuuko tuo ongelma siitä.
Eli pinger on semmonen botti joka käy hubeilla ja päivittää hubit hubilistaan. Näille taas normaali käyttäjä ei voi tehdä mitään. Eli vika on ollut toisessa päässä. Muista hubilistoista en tiedä miksi ne eivät näy mutta hublist.orgin hublistassa oli ainakin tälläinen ongelma. Toivottavasti tuo selvensi asiaa jotenkin