Onko nyt dc:n nopeudet kohdallaan kun imuroin joltain niin nopeus on luokkaa 1.00 - 5.00 kt/s riippumatta keneltä imuroin. Yleensä noin 2.00kt/s. Mulla on saunalahden 256/256 siltaava ja TeleWell TW-EA200 usb reititin..? Ymmärrän kyllä ettei mopolla mahdottomia mutta ollaanko nyt ihan oikeissa "nopeuksissa"? Niin ja mulla on Zone Alarm.
Periaatteessa 256-yhteydellä teoreettinen maksimi olisi 32 kt/s, koska 256 : 8 = 32. Todellisuudessa maksimia saa aika harvoin. Mutta kyllä sun periaatteessa pitäisi saada suht helposti suunnilleen 20-30 kt/s.
Tuota voit tietenkin kokeilla imuttamalla joltain jolla on T1 tai T3 niin pitäisi toisesta päästä ainakin nopeutta lähtee. Kato samalla slotit jos jäppisellä on 18/20 slottii käytössä niin turha edes yrittää, mutta jos on vähemmän niin näät saatko kunnon nopeuksia vai onko ongelmia.
Yhteyden nopeus: 64,95 kbit/s (7,93 kT/s) Tältä näytti tulokset kun suljin kaiken turhan.. Pitäisköhän sitä itkeä vai nauraa?
Kannattaa ottaa reilusti yhteyttä palveluntarjoajaan ja kertoa, mikä on tilanne. Sillä vika on, mitä todennäköisimmin sielä päässä. Eihän se ole oikein, että maksaa 256/256 yhteydestä ja sitten on käytössä vain neljäsosa kaistasta.
ZoneAlarmin versio 5 varmaanki käytössä? Pistä sieltä turva-asetukset mediumiin tai vaihda palomuuria. Pitäis wörkkiä... Jostain syystä ZoneAlarmin päivityttyä versioon 5, on siinä ilmennyt kaikenlaisia pikku "ominaisuuksia"...
Jep mulla ainaki tekee tota zone alarmi mutta se vaa tilapäisesti tiputtaa nopeudet ja kaataa netin vähäks aikaa.