Dc++ ja latauksen aloittaminen

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Juzzukka, Nov 19, 2005.

1. Juzzukka

Juzzukka Regular member

Trophy Points:
    26
    Oon täs käyttäny dc++:saa usean vuoden ajan, nyt uuden modeemin myötä esim: tiedostolistan lataaminen ei onnistu aktiivi tilassa (passivea ei vielä kokeiltu) ja ei oikein mikään muukaan lataaminen. Käytän rmDC++:saa ja tuohon modeemiin (Zyxel prestige 600) on avattu dc:tä varten portit (1412). Wintoosan palomuuri ei ole käytössä ja f-securesta on sallittu dc++. Ite on tohon mitää keksi, vaikka dc:tä olen jo jonku aikaa käytelly. Odotanki että joku joka on asiaan perehtyny vois hiukan valaista asiaa.

Ja niin joillakin hubeilla antaa botti ilmotusta --> Your direct connect client has supplied an invalid IP address in a connection request (client sent xxx.xxx.x.xx, you have xx.xxx.xxx.xx), vaikka oon asetuksista ip:n vaihtanu oikeaksi.

Kiitos jo etukäteen kaikille auttaneille!

Last edited: Nov 19, 2005
  2. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla ilmeni samansuuntaisia ongelmia uuden motukan myötä, torrent ja emule kuitenkin toimii täysin aktiivisina ja high id:llä. Pitkän säätämisen jälkeen Passive oli ainoa vaihtoehto mikä pelasi.

3. ChampCap

ChampCap Member

Trophy Points:
    16
    ootko varma ettei sun modeemis arvo uutta ip:tä koneelles... eli onko sun konees ip sama kuin operaattorin toimittama?

Share This Page