Elikkä mulla [bold]ei DC++ssa toimi active[/bold], ja [bold]torrentti sivut valittaa että multa ei pysty uppimaan[/bold] mitää, Nortoniin olen antanut DC++:lle kaikki luvat, samaten tolle uTorrentille, mutta ei auta.., luulen siis että ongelma aiheutuu tosta mun [bold]D-Linkin Wlan[/bold] reitittimestä (malli [bold]Dl-514[/bold]) jotenka osaisko joku kertoa miten saan yhteydet toimimaan sen läpi..?
Sitten olis myös kysymys tuosta uTorrentista.., kun latailen sillä jotain, ja sitten siirrän ja uudelleen nimeän kyseisen filun niin voinko silti jatkaa sen jakamista niin että ohjelma käsittää sen samaksi filuksi kuin ennen? Jos voin, niin miten?
Tuolla ohjeet -> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-514/DI-514index.htm Valitse listasta DC++ ja utorrent.
Olen aikasemminkin testannu noita ohjeita ja ainakaan DC++ toi sivu ei auttanu.., en sitten tiedä teinkö jotain väärin vai missä on vika mutta activea en saanu toimimaan edes monen tunnin säätämisellä (vai pitäisikö mun tapauksessa sanoa räpellyksellä? ;D) Mutta kokeilen että auttaisko tohon uTorrentiin.. EDIT: Kysynpä vaan mutta olisiko paha jos sen laittais kokonaan pois päältä tuon NATin? Ja miten se onnistuis? Kun sen jälkeenhän noita ongelmia ei olisi..?
uTorrentti näyttäis nyt toimivan, torrentti sivut näyttää että multa pystyy lataamaan, mutta DC++ ei toimi vieläkään activena.., oisko muita neuvoja kuin tuo yks sivu..?
Oletko määrittänyt DC:n asetuksiin ulkoisen ip osoitteesi avaamiesi porttien ohella connection settingsiin?
Kyllä. DC++:ssa on ip siellä connection settingeissä, portit on samat kuin mitkä on säädetty portforward.comin ohjeiden mukaan tohon D-Linkkiin jne. JA nortonilla oon antanu DC++lle kaikki luvat. Missään ei siis PITÄISI olla vikaa, mutta kun ei siltikään active toimi..
Laitoitko sinne modeemin asetuksiin koneen sisäverkon ip:n ja dc++ asetuksiin ulkoisen ip-osoitteesi?