Oon useamman vuoden käyttänyt dc++ ilman ongelmia,mutta nyt kun siirryin Vistaan niin tuli eka ongelma vastaan. Kun imutan biisejä, en löydä niitä enää mistään dc++:n sulkemisen jälkeen. Asetuksiin valitsin ensin,että lataa tiedostot downloads ja incompelete kansioihin ja nämä lukivatkin jo valmiina vaihtoehtoina asetuksissa. mutta sitten kun menen koneella tietokone -> c: -> program files -> dc++ niin sieltä ei tällaisia kansioita löydy. loin sitten itse nämä kansiot dc:n alle,mutta eivät mene vieläkään sinne. olen käyttänyt haku-toimintoa,mutta se ei löydä lataamiani tiedostoja. mihin ihmeeseen ne häviää???
ne menee varmaan jonnekin Temp kansioihin, välimuistiin tai vastaavaan. Laita lataukset menemään vaikka Omat Tiedostot kansioon tai vastaavaa. mä tein esim kansion "Lataukset" ja laitoin sinne. hyvin lattaa. Ei niitä alkuperäisiä kansioita ikinä kannata käyttää kun ei ne saata toimia ja miks muutenkin laitta sinne kansioon kun joutuu sit rämppäämään läpi niit. Tai, en tiiä unoha koko asia =D