DC++ ja yli 4GB:n filet

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by jarry77, Nov 18, 2005.

1. jarry77

jarry77 Member

Trophy Points:
    16
    Missä vika kun DC++ ei ala lataamaan yli 4GB:n filejä? En tiedä mikä on se raja tiedostokoossa mutta mä huomasin sen yhdessä 4GB:n filessä.

Oon yrittänyt ladata haluamani filen monelta eri käyttäjältä ja mutta DC++ vaan junnaa paikallaan sen filen kanssa. Muut toimii ok.
    Download queue ikkunassa näkyy sen kohdalla että "running" mutta latausikkunassa vaan, että "connecting". Tämä taitaa olla vielä normaalia siinä yhdistämisvaiheessa, mutta kun homma jää siihen.

Oon kokeillut ladata myös samalta käyttäjältä jonkin muun pienemmän tiedoston ja se toimii.

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Sun kovalevyn tiedostojärjestelmä on FAT, joka ei ymmärrä noin suuria tiedostoja. Jos sulla on win2k tai XP käyttöjärjestelmänä, niin voit convertoida osion käyttämään NTFS-tiedostojärjestelmää. Convertointi onnistuu seuraavalla tavalla:

Käynnistä -> Suorita -> cmd -> [bold]convert c: /fs:ntfs[/bold]

(tuossa c: on aseman kirjain jonka haluat convertoida, eli se voi siis olla jokin muukin)

Tärkeimmistä tiedostoista kannattaa ottaa varmuuskopio, vaikka tuon homman pitäisi toimia ilman että menetät mitään. (mikään ei ole vain 100% varmaa)

3. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    Mäkin tein ton konvertoinnin jossain vaihees koneelle, luin vaan jostain, et kovo toimii hieman hitaammin tolloin, ku jos se olis alkujaan formatoitu ntfs:ksi

4. jarry77

jarry77 Member

Trophy Points:
    16
    Vaan kun kaikki kovot on ntfs... :(
    Käyttis on XP SP2

Mä oon fanaattinen NTFS fani, jopa muistitikut muutan NTFS:ksi :) Samoin kovot on heti alussa laitettu NTFS:ksi

Tosin DC++:n versio on 0.403
    Sen koitan vielä päivittää uusimpaan 0.674:een. Eikös se ole uusin?

5. jarry77

jarry77 Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma ratkes ku päivitti uusimpaan versioon.

Ratkaisu löyty myös DC++:n omilta sivuilta.

Kiitos kuitenkin teille ketkä kortenne kekoon kannoitte :)

Share This Page