Eli antaakaas oikein yksityiskohtaiset ja tarkat ohjeet että miten saan DC++ toimimaan aktiivi tilassa. [bold]Tähän mennessä tehty[/bold] -Ladattu R2++ päivitys -NAT:in portteihin laitettu 1412 -F-Secure laitettu hyväksymään Dc++ liikenne -Yritetty ip:n kanssa ja ilman Eli Dc++ toimii passiivi tilassa ihan ok, mutta aktiivina en saa mitään hakutuloksia Auttakaa te jotka osaatte homman neuvoa minulle
No noin se pitäis kaikessa yksinkertaisuudessaan toimia. Aukaisitko NAT:iin TCP ja UDP:lle tuon 1412?
No olen käynyt siellä zyxelin sivulla muuttamassa sen NAT homman ohjeiden mukaan, eli laittanut molempiin portteihin sen 1412 mutta ei DC suostu toimimaan silti
ei ole ollut muita pokseja, portit on laitettu myös dc:n tietoihin Ei ole toiminut ikinä aktiivina, (alle 1kk ollut vasta käytössä)
No ei muutakuin kokeilemaan toisia portteja, tuossa listaa: http://www.dslreports.com/faq/9796 Määritithän sinne NAT asetuksiin portteihin koneen sisäisen ip:n, ettet ulkoista? Ja onhan se ip varmasti oikei, ettei ole kenties vaihtunut?
No tuo ip, miten saan sisäisen ip ossan selville? ulkoisenhan saa firefoxissa kirjoittamalla myip osoiteriville ja painamalla enteriä
Selvä, kiitoksia näistä, ja lisääkin vinkkejä voi laittaa jos vain mieleen tulee, jahka kotiin pääsen niin täytyy jälleen koittaa...
Itsellä toimii seuraavasti: 1. Zyxelin NAT:iin START PORT: 1412 / END PORT: 1412 ja sisäinen ip (esim. 192.168.1.33 - tarkista ipconfigilla) 2. Zyxelin palomuuriin reikä: salli liikenne kaikista, mihin --> sama sisäinen ip ja samat portit. 3. DC:n asetuksiin ulkoinen ip (www.whatismyip.com) ja portit 1412 4. Softapalomuurista salli liikenne softalle.
Zyxelin palomuurissa taitaa olla jo oletuksena tuo any TCP ja any UDP, eikä tuolla edes pitäisi olla vaikutusta jos yhteys on siltaava. (niinkuin se yleensä on)
mulla on samanlainen ongelma kyseisessä poksissa.. dc++ toimii aktiivitilassa jos ottaa purkin palomuurin pois päältä. no nyt toimii dc++ aktiivitilassa zyxelin palomuurinkaa
niin ni voisko joku nyt kertoo et miten se saadaan siihe AKTIIVI TILAAN ja TOIMIMAAN. kaikki mitä on sanottu on iha täyttä **************
Otas nyt rauhallisesti ja kerro mikä mättää? Tuossa edellä on annettu jo hyviä ohjeita porttien aukaisuun.