Elikkäs n.viikko sitten alkoi dc kettuilla eka kerran vuoteen mitä olen käyttänyt ja nyt tekee sillä lailla että suorittimen käyttö 100%, ja kun antaa raksuttaa ehkä ~5min näyttö muttuu siniseksi ja tulee teksti "Havaittiin ongelma ja Windows sammutettiin tietokoneelle aiheutuvien vahinkojen välttämiseksi jne." Ja olen asentanut uudestaan mutta nyt tekee tuon jo asennus vaiheessa.Eli onko vika Dc++ vai Windows Xp:ssä. Viiruksia tai yms ei pitäisi olla.
Mulla teki samaa muutamien ohjelmien kanssa joskus aikoinaan xp ja kun vaihdoin keskusmuistikammat kokonaan niin yllättäen ongelma hävis. Tietokoneliikkeen myyjä veikkas että emo ei suvainnut täysin niitä kampamerkkejä mitä käytin ennemmin.
No koneena on Fujitsu siemens Amilo A1650.Takuuta on viel jälel mut kun ei muilla ohjelmilla ole tuollaista tehnyt. Onkos muita Dc tyyppisiä ohjelmia mitä voisi koittaa jos ne toimisi?
eMule nyt tulis mieleen lähimpänä. Kokeile jos se toimis! http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1
Menee oudoksi,Emule teki saman mutta kerkesin käyttämään sitä pari tuntia. Saman tekee myös Bittorrent. Muut ohjelmat toimivat normaalisti, bsplayer yms. muut. Ei ymmärrä.