mulla on siis tämmönen ongelma. dc:tä voi käyttää hyvin eikä netin kanssa ole mitään ongelmia, kunnes dc:llä tekee haun. jos tulee pari-kolme tulosta, niin ei ongelmia. mutta jos tulee paljon tuloksia, niin hetken päästä nettiyhteys kaatuu. se ilmenee niin, että tulevat ja lähtevät nopeudet hidastuvat ja kohta modeemin välkkyminenkin loppuu. ärsyttävää! tätä ongelmaa ei ollu ennen, ku oli norton internet security. mutta nyt käytän outpostin palomuuria ja antivir-virustorjuntaa. onko mitään neuvoja tai ehdotuksia?
Kun ekakerran menit DC++aan, Norton varmaankin kysyi tai sanoi DC++ yrittää käyttää nettiä, mitä tehdään, Estä kaikissa porteissa, salli kerran, aina Mitä vastasit ?
laitoin että "Salli aina". ja kaikki toimi hyvin. sama juttu Outpostin kanssa. mutta netti kaatuu, jos dc:llä tulee paljon hakutuloksia. tuohon Mupsterin kommenttiin sanon, että Nortonin lisenssiaika meni umpeen.
Millaiset asetukset sinulla on DC++ssa ? Tarkoitan lähinnä down ja upload porttien määrää. Oletus 0 - 2
mulla on 0-5. mulla on alusta asti ollu sama, n. kolme kuukautta. mutta äskettäin norton meni umpeen ja laitoin outpostin. muuten outpost vaikuttaa paljon paremmalta ja luotettavemmalta.