Eli siis ongelma on tämä. Dc++ lähtee kyllä käyntiin mutta sammuu heti(n.10s päästä). Tulee viesti "dc++ lakkasi toimimasta". Windows ei löydä ratkaisua ongelmaan. Olen asentanut ohjelman monesti jo uudelleen ja kokeillut eri versiotakin, mutta sama ongelma toistuu. Windowsin palomuurikaan ei ole päällä, olen kokeillut järjestelmänvalvojana, kone käynnistetty uudellee useita kertoja, mutta ei. Ja ennen kyllä toimi ihan normaalisti kaikki versiot. Nyt jo yli viikon temppuillu. Windowsina vista. Apua tarvitaan. Ihme homma.
Eikö muilla oo koskaan ollu tätä vikaa? Eikö kukaan tosiaan osaa auttaa? Vai eikö kiinnosta auttaa avuttomia.
Oletko puhdistanu rekisterin ennen uudelleen asennusta? Oletko kokeillut ajaa ohjelmaa XPsp2 yhteensopivuustilassa? ...niin ja käytä edittiä sen sijaan että lähetät itse kaksi perättäistä viestiä...
En ole puhdistanu. Mites se tapahtuu? Kokeilen sitten noita vihjeitä ja kerron miten käy. Kiitos. Eipä auttanut kumpikaan. Poistin easy cleanerilla kaikki rekisterit mutta ei toimi silti. Vai pitääkö ne puhdistaa jotenkin eri tavalla? Mihin noita tietoja vielä tallentuu, kun vaikka oon yrittäny poistaa totaalisesti ton dc:n niin silti kun asentaa ja käynnistää uudelleen niin kaikki suosikki hubit aukee ja muutkin tiedot on tallella?