kun olin eräällä dc hubilla niin tuli tuollainen ilmoitus. "You are being kicked because: Version too high 4 - Version too high 4" tietoa mitä tarkoittaa
Mikä clinu sulla on käytössä? Jos ihan normaali DC++ niin kannattaa kokeilla uudemmalla tai vanhemmalla. Jotkin versiot ovat kiellettyjä hubeilla.
Jos asennat suoraan vanhan päälle, niin kaikkien asetusten ja latausen pitäisi kyllä pysyä ennallaan...ja jolleivat pysy niin ei muuta kuin uudelleen tämä edellinen versio tuon päälle. Samoin voit vaihtaa DC++ -> RevConnect ilman että mitkään asetukset muuttuvat. Itse olen käyttänyt RC:tä jo yli puoli vuotta saamatta potkuja/bännejä mistään, vaikka monilla hubeilla tämä on ollutkin kiellettyjen clinujen listalla.
queue tiedostjo ja joku favorites taltee, ni voi asentaa uudestaan ja uudestaan, sit korvaa ne uudet tiedostot niillä vanhoilla.
Siellä ei hubin autokikkibottiin ole päivitetty klinuja ja se pitää liian uutena tuota klinuas. Ei mitään vaarallista. Itselläni dcdm tekee joskus samoja autokikkejä kun klinuja ilmestyy melkein päivittäin eikä aina muista/pysty päivittämään listaa.