dc latauksen katoaminen!!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by kobebia, Apr 17, 2004.

1. kobebia

kobebia Member

Trophy Points:
    11
    miten saan jatkettua tuota latausta dc:llä kun se on hävny tuolta latauslistasta mutta on se tiedosto vielä jäljellä.kokeilin tuota etää lataa kohteeseen mutta tuli jotain semmosta että uusi tiedosto ei viittaa edelliseenn tiedostoon...en muista tarkkaan mitä luki.oon koittanu ettiä tääältä neuvoa muttei oo löytyny.osaisko joku auttaa

2. smirk

smirk Regular member

Trophy Points:
    26
    Enpä oikeen osaa sanoo mul se löysi vanhoihin downloadeihin usereit mut yhdenkään file ei ollu sen mielest sama, vaik niit usereit oli joku sata. Joten en osaa suositella ku kyseisen tiedoston uudelleen imutusta, mutta en ole suuremmin perehtynyt tohon asiaan.

3. kobebia

kobebia Member

Trophy Points:
    11
    no se sama ongelma on mullaki....ossaisko joku nörtti hieman jelpata???

4. konverter

konverter Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeilkaa Emulea tai Bit torrenttia, paljon parempia ja eikä tarvi miettiä minne filut katos.

5. smirk

smirk Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo ei taida olla mikään vastaus tähän ongelmaan, koska olen kokeillut kumpaakin, enkä pitänyt emulesta ja Bit torretil ei löydä läheskään sitä kaikkee mitä DC:ll...

6. joonas00

joonas00 Member

Trophy Points:
    16
    Jos se vikailmoitus on "tiedosto ei vastaa latausjonossa olevaa" tjs niin kokeilkaa CUTOFF ohjelmalla pätkäästä tiedostosta pala lopusta pois. Yleensä autaa.

7. konverter

konverter Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo ei taida olla mikään vastaus tähän ongelmaan, koska olen kokeillut kumpaakin, enkä pitänyt emulesta ja Bit torretil ei löydä läheskään sitä kaikkee mitä DC:ll...

No jos tykkäät fiilata ja höylätä kun ei vörki niin siitä vaan. Toivonmukaan löydät ongelmaasi ratkaisun. Ja emulella kyllä löytää kaikki. niin uudet kuin vanhatkin filut, ainoa ero että siinä pitää jakaa OIKEASTI kun sitten dc:ssä pitää jakaa että pääsee hubeille mutta sitten vastaavasti katkotaan latauksia koko ajan joten se jakaminen menettää merkityksensä. Mutta kuten sanoin että toivonmukaan tuo filujen katoaminen korjaantuisi dc:ssä niin voisi ruveta itsekkin käyttämään sitä joskus ja tietysti ulkomaalaisilla hubeilla joissa op:t ovat yleensä fiksumpia.

8. smirk

smirk Regular member

Trophy Points:
    26
    konverter: olen käyttäny dc:tä toista vuotta enkä ole törmänny tuohon ku kerran ku kone oli kii noin kuukauden...
    Jos sun mielest dloadit katkeilee dc:s paljon sul on paskat hubit... Mulla tulee yleensä joku pari gigaa yössä vaikka yhteys onkin 512/512...
    Emulen yhteys rajoitin ärsyttää niin paljon, että en siihen saastaan koske.

9. msalmi1

msalmi1 Member

Trophy Points:
    11
    Itse en saa "search for alternates" toiminnolla jatkamaan latausta, vaan sama tiedosto lähtee uudestaan alusta. Tällöin:
    -katkaisen uuden latauksen
    -nimeän vanhan lataustiedoston uuden tiedoston nimellä resurssinhallinnassa
    -force connect, jolloin lataaminen jatkuu uudelleen nimetyn perään

Jos jollain on vinkki miten "search for alternates" toimii kunnolla, niin kiitollisena otetaan vastaan.

Last edited: May 5, 2004
  10. makke-p2p

makke-p2p Member

Trophy Points:
    11
    tiedän kyllä miten se katoo tai siis miks se katoo, en osaa neuvoo tohon koska ku uuseri tulee takas niin mulla se ainakin automaattisesti jatkaa latausta...

ja sitten vielä että emulea ja bit torntia ei kannate edes kokeilla koska ne on hitaita ja muutenki aivan älyttömii.

11. poisoned

poisoned Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on aika samoja ongelmii ton dc++:n kanssa.. Alkaa valittamaan että filut ei oo samoja, tai että kellään ei oo muka vapaita paikkoja vaik niil on, enkä sitte pysty jatkaa latauksia!? Tällaset ongelmat on kyl mun mielestä tullu tässä niinku ajanmittaan enkä alussa (n.1kk sitte) huomannu mitään tällasta..
    Äsken tossa huomasin että yks peli mistä on tullu n.800mt ei haluu millään jatkaa latausta, mut siihe kuuluva toine pikku filu joka ei oo ku jotain 1.5mt lähti heti tulee ku laitoin sen ettimään sitä ja että jatkaa sitä.. Eli oisko täs joku sellane et isommat filut ei haluu jostain syyst jatkuu mut pienemmät tuntuu tuleva iha hyvi??

12. edge

edge Regular member

Trophy Points:
    26
    kyllä sen pitäs toimia ihan samalla tavalla oli kyseessä iso tai pieni tiedosto...

itse en ole tuollaista ongelmaa huomannut, mutta toisaalta eipä sitä oikeen juuri mitään ole vähään aikaan tullut ladattuakaan...

en sit tiedä et voisko "hässimisellä" olla vaikutusta asiaan?

Share This Page