dc++ lataus ei onnistu enää

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by velia, Mar 14, 2006.

1. velia

velia Guest

Mikä on ku ennen sain ladattua tiedostoja hyvin ja ny se vaan lataa "muille"paitsi ei mulle.Niissä lukee vaan "waiting user online",eikä silti tapahdu mitään. Lataaminen on tosi hidasta.Palomuurin olen käynyt läpi ja kokeilin myös ohjelmaa Netlimiter.
    Mistähän ny oikein kiikastaa??
    pliis vastatkaa pian.

2. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    tämä "waitin user online" käsittääkseni tarkoittaa sitä, että kyseinen käyttäjä on online tilassa, mutta hänellä ei ole tyhjiä slotteja sillä hetkellä. eli odottele.

lataus voi olla hidasta sen takia, että toisella osapuolella on useampia uploadeja samaanaikaan tai hän käyttää myös tätä netlimiter ohjelmaa.

netlimiter ohjelman käyttäjät voisivat mielestäni vaikka kusta muuntajaan, koska taas häviää idea tästä hommasta.

3. velia

velia Guest

Poistin eilen sen Netlimiter ohjelman koska se ei mun mielestä auttanu asiaa taikka en osannu käyttää sitä!!Mut miks uploadit menee niin "täysillä" ku mulla on vaan muutama b/s.??Onko se mormaalia?Voiko mitenkään saada ittelleen nopeempaa latausta? ja eilen vaihdoin Piruuttani aktiivin passiiville, niin se latas hyvin, mut vaihdoin sen takas, mikä ero on passiivilla ja aktiivilla? Kiitos vastauksesta.
    Ps. mikä on hubin ja slotin ero?

4. japo82

japo82 Guest

Hubi on se paikka missä olet....siis se paikka mistä näet kaikki käyttäjät sun muut....

Slotti on lataus paikka...esim jos sulla on yksi slotti niin vain yksi ihminen voi ladata sinulta muut joutuvat odottamaan

lataus noputesi riippuu sinun kaistasi nopeudesta....ja myös toisen kaistan upista ja monesta muusta tekijästä esim..monta slottia toisella on että, monelle se antaa samaan aikaan kun sinulle

active voi ladata activen lisäksi myös passivelta ja joillekin hubeille
    pääsy on helpompaa, kun olet active. Myöskään hubit eivät rasitu niin paljon active-käyttäjistä....passiivi ei voi ladata toiselta passiivilta

Aivan samaa mieltä....=)

Last edited by a moderator: Mar 15, 2006

Share This Page