ja kysymys kuuluu mulle tuli elokuva nopeudel 4-6mbit/s eli muutamas minuutis koko on ihan oikean kokoinen vajaa 700megaa mut ei mun ohjelmat avaa sitä onkohan se vioittunu kun tuli niin nopeesti vai mikä homma toi on ku yleensä noin nopeesti tuli
minulla on kanssa ollut noita muutaman kerran ja ne ei aina suostu poistumaan ja kun niitä yrittää käynnistää niin vetää suoritin käytön sataan
Se on todellakin feikki eikä sillä tee mitää. Mulle on kans tullu jotai 25-30MB/sec jotai p***** feikkei.
Minäkin Tässä kokeilin dctä ja ihmettelin että ohhoh mites 2gb tulee tuntiin vaikka keneltä latasin sillä oli 56kb yhteys... Ja sitte ku oli valmis yritin purkaa mutta se oli muka "vioittunut" sitten scannasin Antivirillä ja huomasin että siellä oli vain yks faili... Se oli todella v*********
Sen kun heti lopetatte lataamisen, saattaisi se jollain 10mbit yhteydellä juuri ja juuri tulla jotain 2 megaa sekunnissa, mutta ei alle 1mbit adslilla
Mul tuli kans yks leffa parii minuuttiin, eikä toimi. Mut ongelma onkin se et miten v***ssa mä saan sen poistettuu. Valittaa vaa koko ajan jostai yhteiskäyttö virheestä, vaik ei ois muit ohjelmii auki.
oliskohan tästä apua jonir. käynistä->suorita->REGEDIT.EXE etsi rekisteristä kohta HKEY_CLASSES_ROOT\systemFileAssociations\avi\shellex\PropertyHandler. poista sieltä avain"defauld,jonka arvo on(87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E) tälläisen ohjeen olen itse joskus saanut.kun oli samoja vikoja