Elikkä joo, mulle on nyt muodostunut kauheeksi ongelmaksi nämä dc:n hitaat latausnopeudet. Ongelma ilmeni, kun Elisan joidenkin laitteisto vaihdosten takia jouduttiin hommaamaan uus modeemi. (vanha ZyXel prestige 600, nykyinen Siemens Speedstream 5450) tein jonkun ihme siltaus jutun elisan tukisivujen ohjeiden mukaan, että sain dc:n edes toimimaan (eli aluksi koko ohjelma ei edes toiminut!) vanhalla modeemilla latausnopeudet olivat ihan mukavasti sellaset 30-100 kbit/s, nykyään ne onkin yleensä sellaset alle 10 kt/s. (Nettiyhteys on Elisa ADSL 2 Mbit/s/512 kbit/s) Eli jos täällä on joku ihana ihminen, joka osaa auttaa mua, olen suuresti kiitollinen.
milläs nopeudella käyttäjät imee sulta tavaraa, jos imee? nat ongelmasta en osaa sanoa, jou muu varmasti.
Jos olet laittanut modeemin siltaavaan tilaan, niin ei silloin NAT ole siinä enää käytössä. Vika taitaa olla yksinkertaisesti siinä, että ihmisillä joilta haet ei ole antaa sitä kaistaa enempää käyttöön. Eli joko heiltä on slotit käytössä, tai uppikaista rajoitettu tms.
siitä se sitten varmaan johtuu. ennen kyllä sain lähes kaikilta käyttäjiltä imuteltuu ihan mukavilla nopeuksilla, mutta täytyy vaan tyytyy vähän hitaampiin tai sitten vois vaan yksinkertaisesti vaihtaa nettiliittymää..