DC++ oman hubin aloitus

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by kaller, May 11, 2004.

1. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    olen käyttänyt dc:tä jo parisen vuotta ja nyt haluaisin pistää privaattihubin pystyyn. yhteys minullao n saunalahden 512/512 joka käsittääkseni riitää ainakin sellaisen 50 henkilön pyörittämiseen. adsl laitteena minulla on zyxel prestige 645 series. olen yrittänyt jo tehdä hubia monia kertoja mutta jostain syystä se ei vain onnistu. sanoo vain "connection refused by target machine"... onko täältä saatavissa pau...

2. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
  3. torngark

torngark Regular member

Trophy Points:
    26
    512/512 liittymään saa ahdettua 300-400 henkilöä joten toi 50 tyyppiä on FinX sivuilta ilmeisesti eikä päde enää kun Hubi softat on parempia.
    hubi ohjeet voit hake alla olevasta linkistä...
    PS.tänään on jo samaa asiaa käsitelty 3 kertaa joten voisitte käyttää tota hae viestäjä nappulaa tai hakusanalla y-hub ohje löydät googlesta ei millään pahalla=)

4. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    hubi softa kuin hubi softa hoitaa vähintään 150 useria 512/512 linjalla..

5. torngark

torngark Regular member

Trophy Points:
    26
    no toi on ainakin varmanpäälle sanottu 150 useria=)
    sama mikä softa niin (ei win Verlihub) hoitaa 300 useria 512/512 liittymällä.

6. .W.

.W. Regular member

Trophy Points:
    26
    Eri asia sitten taas on löytää noi 300 käyttäjää, kun tuntuu että on suuri muotibuumi toi hubinpystytys nyt! :)

(tietty jakoraja 0G, eikä mitään sääntöjä niin tuleehan niitä, vaan hyötyykö ketään mitään)

7. torngark

torngark Regular member

Trophy Points:
    26
    jep
    katsoin listasta suomi hubien tilannetta.

59 alle 10 henkilön hubia
    ja noin 200 alle 50 henkilön hubia

joten kyllä nyt alkaa olemaan tilanne jossa on pakko kuulua johonkin ketjuun että voi 0 pisteestä nousta 300 käyttäjän hubiksi

Onneaa yritykselle;)

Last edited: May 14, 2004
  8. edge

edge Regular member

Trophy Points:
    26
    ja mitä privahubeihinkin tulee niin niitäkin tuntuu olevan jo aika julmetusti etenkin koko luokkaa 50-100 useria.... suomalaisilla privoilla etenkin on yleensä suunninpiirtein samat käyttäjät isoilla shareilla, tyyliin H:0/10/83,S:1 tageilla, eli ei juuri kellään vapaita slotteja... loppuviimein ei tuollaisista hubeista hyödy kukaan... ja tää nyt ei taas mitenkään aiheeseen liittynyt....

9. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen edgen kanssa samaa mieltä. Pienet piirit pyörittävät noita privahubeja ja jakavat toisilleen oppeja. Kukaan ei näistä saa ladattua yhtään mitään.

10. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    juu.. ja yleensäkään userit joilla on paljon jaossa on hankala saada mitään johtuen että kaikki yrittävät ladata jotain..
    itsellänikin 4 slottii auki, mutta listan hakijoita on aina useita lataamassa joten nekin syökaistaa.
    itse pyrinkin latailemaan alle 200gt jakavilta koska niillä ei oo niin tunkua.

11. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    pakko ottaa tähänkin kantaa vaikka taas kerran luisutaan alkuperäisestä viestistä niin kuin on tavallista. hubeja tosiaan pystytetään hetken mielijohteesta ja ihmetellään että käyttäjät ei pysy. käyttäjät saadaan pysymään kun on omistajalla yhteydet saada nopeasti uusinta tavaraa hubille ja jakoon. eli fileserverit nopeilla yhteyksillä ja kampetta mitä halutaan. nykyisin impataa muutama elokuva ja heti ollaan pukkaamassa hubia mutta ei ole reittejä hakea uutta tavaraa kuin muilta hubeilta. silloinhan ollaan jo myöhässä koska tavara on muualla aikaisemmin. olen ollut kannustamassa muutamaa hubia aloituksessa ja vain yhdessä oli homma niin hyvä että tavara tuli jakoon maailman mittapuulla tosi nopeasti. pelkillä vipin jaoilla ja lämpimillä puheilla porukaa ei saa pysymään. tuleeko kukaan hubille vai laukoakseen levottomia mainilla. ei

Last edited: May 25, 2004
  12. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
  13. .W.

.W. Regular member

Trophy Points:
    26
    Ite lopetin oman hub kokeilun eilen.. Saahan se pystyyn helposti, ja keskiarvo 50 uuseriakin saa sinne helposti, mutta ite "hyödyin" omasta hubista senverran että yhtään filettä en omalta hubilta latannu kahdessa kuukaudessa, vaan kaistaa kului jonkun verran hubin pyöritykseen. Mulla tosin oli tarkoituksena "erikoistua" tiettyyn ryhmään, jota itse lataan, vaan liian pienet on piirit, samat uuserit on jokaisella samankaltaisella hubbelilla, ja uusia ei löydy ettimälläkään.. Tulipahan kokeiltua.. Kattoo nyt jos keksii jotain uutta ja mitä se uusi ADC protokolla tuo tullessaan, jahka saavat valmiiksi..

Share This Page