Mulla on ongelma dc++ ohjelmassa. Ongelma: olen päässy hubeihin mutta kun alan etsiä jotain niin en löydä mitään ja kaikki muut voi ladata mun kamoja. mitä mun pitää tehdä?
Luultavammin yhteysasetuksista valittuna aktiivitila joka ei syystä tai toisesta toimi. Vaihdappas itsesi passiivitilaan niin pitäisi tulla hakutuloksia.
Mullakin tuo ip-osoite vaihtuu välillä kesäisin, kun vähän väliä saa olla repimässä johtoja seinästä ukkosen takia. Tuoltahan saa aina tietää kulloisenkin ip-osoitteen -> http://whatismyip.dk/ Tuo "en saa haulla mitään-muut kyllä voi ladata multa"-ongelma viitannee modeemin NAT ongelmaan, joka on kierrettävissä. E: Passiivi-tila ei mielestäni ole mikään ratkaisu. Toimii se kyllä niinkin, mutta parhaan tuloksen saa active-tilassa.
Passiivitilassa haut ja lataukset toimivat. Ennen natin puhkomista kuitenkin kannattaa yrittää passiivitilaa. Sen jälkeen vasta tehdään DC:stä täydellinen. Eikö?
Passiivitilassa haut ja lataukset kyllä toimivat, mutta... Passiivit voi ladata ainoastaan aktiiveilta. Aktiivit voi ladata kaikilta (myös passiiveilta). Eniten hakutuloksia saa, kun puhkoo reiän suosiolla ja pistää itsensä aktiivi-tilaan.
Tottahan turiset ainakin osittain, mutta NATin puhkominen aloittelijan toimesta on usein helpommin sanottu kuin tehty. Passiivitilalla voi kokeilla onko edes natin puhkomisesta hyötyä. Jotkut palvelun tarjoajat blokkaavat nimittäin p2p-liikennettä.
No eikö tämä keskustelualue ole juuri sitä varten, että täällä neuvotaan? Montako tapausta tiedät (faktatieto), että palveluntarjoaja olisi rajoittanut p2p-liikennettä? DC++:han on täysin laillinen ohjelma. Totta on että passiivi-tilalla voi kokeilla toimivuutta, eikä se maksa vaivaa. Jos kuitenkin ensimmäisenä alkaa epäillä, että palveluntarjoajalla on näpit pelissä niin sitten foliohatun tekoon ja äkkiä.
Mulla samanlainen ongelma eli versio on 0.699 enkä tiedä mistä pitäisi laittaa se tila, että itsekin löytäisi/ pystyisi lataamaan. Hubilla kuvake sinisenä ja muut voivat ladata minulta. Modeemi on TW-EA510 (Modem Router Firewall WLAN AP (802.11 b+g)) jos sillä jotain merkitystä. Mieluiten rautalankavastauksia..heh