mikä vikana kun DC++ antaa parhaimmillaan 3kts sisään? ulos kyllä lähettää välillä hyvinkin. Pari melko experttiäki on käyny virittelemässä mutta eivät ole saaneet kuntoon. Yhteys on 10/10 valokaapeli. auttakaa nyt joku edes..
Itse veikkaisin että ongelma on siellä toisessa päässä, sillä kaikilla kun ei ole tuommoisia yhteyksiä. *EDIT* Kannattaa tarkistaa myös, että oletko passiivisessa vai aktiivisessa tilassa.
aika lailla kaikkea on koitettu, aktiivisella ip:n kanssa ja ilman, passiivisena ja pari kaveria jotka enemmänki harrastaa on käynyt kokeilemassa joskos saisivat sen kuntoon.. ja itse clientistä on kokeiltu montaa eri versiota..
oleko testannut saatko ladattua mistään muualta yhtään nopeammin? esim. funetin ftp-palvelimelta voi käydä kokeilemassa. sitten voisi myös kokeilla pingata millaisia aikoja saa sillä? Tuo pingaaminen kertonee jonkin verran yhteyden kunnosta kun pingii vaikka saunalahti.fi tai sonera.fi tai jotain muuta varmasti toimivaa ossua. alle 10ms jo erittäin hyvä ja semmonen 500ms alkaa jo olla aika heikko.
niin, kun latailen esim bitcometilla tai limewirellä, saa kaistan parhaimmillaan kokonaan käyttöön.. eli lataa yhteensä sitä 1.2mts, mutta dc:ltä ei sitten millään.. :-/ pingit: www.saunalahti.fi 11ms www.sonera.fi 12ms elikkä ok.. ja kyllä netistä kun lataa vaikkapa jotain 3dmarkkia niin nopeus on yli 1000kts..
kyllä tuo yhteys vaikuttaa kunnossa olevan.. mikäs muuten on operaattori? mikä palomuuri? ja onhan sulla uusin dc++:n versio käytössä? Joskus on tullu vastaan että jotkin palomuurisoftat haittaa dc:tä. Tuolla aktiivi/passiivi asetuksella ei o latausnopeuteen mitään vaikutusta. voihan se ola että operaattori on rajoittanut joittenkin protokollien ja porttien nopeudet?
kokeillut laittaa dc:n käyttämään samaa porttia kuin esim. bitcomet jolla pystyit lataamaan täyttä nopeutta?
jaa. mikähän lienee botcometin oletus latailuportti? se "kuuntelee" aina ihan random porttia.. palomuuri on sygate personal firewall, johon olen kyllä näin muuten ollut täysin tyytyväinen.. operaattori on paikallinen valokaapeliverkko-osuuuskunta kuuskaista ja dc:stä on uusin.. vanhempiakin on kyllä koitettu.. ehkäpä tyydyn limewireen ja bitcomettiin, kyllä niilläkin kovalevyn täyteen saa.. kiitti silti vinkeistä, virittelenpä tässä jotakin jos vaikka alkaisi yllättäen toimimaan..