Dc++ Ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by wipu, Oct 17, 2006.

1. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkä ongelmana on että dc++ ei enää toimi yhtään..vaikka toimi jokin aika sitte loistavasti...

aktiivi tilassa pääsen hubeille mutta lataukset ei toimi olen avannu portit boxista oikein käyttämällä tuota ohjetta ---> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719

passiivi tilassa kyllä lataa filelistat mutta nopeus on 8megaselle todella huono eli filelistan lataaminen kestää joku 5min

eli mikä avuksi? osaako joku neuvoa?

p.s. toimivuus loppui kun sonera laitto netin kiinni päiväks ku lasku ei mennyt perille et oiskohan soneran päästä kiinni..mut silti passiivi tilassa toimi jotenkuten , mutta kehnosti

Last edited: Oct 17, 2006
  2. Borealis

Borealis Member

Trophy Points:
    11
    Saman tyyppinen probleema. Palomuurit alhaalla, yhteys Hubiin OK. Kaverit pääsevät lataamaan multa, mutta itse en saa hakuja edes passiivilla. Asetuksissa ei pitäis olla vikaa, mutta ei vaan pelaa.
    Liittynee siihen että vasta vaihdettiin uusi kone.....vanhalla pelasi tosi hyvin. Joku fiksu vois kertoa miten saa pelaamaan !!

3. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    Mielenkiintonen ongelma..oon yrittäny kaikenlaista mut mikään ei auta..eikö kukaan osais neuvoa?

Share This Page