elikkäs näin ensiksi olen yrittänyt lapsten melujen keskeltä etsiä apua koko päivän ja kun ei löydy niin turvaannun teihin toivottavasti jaksatte auttaa!!! mul on dc:n kanssa kaksi ongelmaa... 1) kun sammutan dc:n niin kaikki hubit hävii ja joudun ne aina laittaa uusiksi??? 2) löydän kyl kaikkea mitä haen mut ei lähde lataa niitä? 3) kun käynnistän dc:n niin tulee aluksi lukemaan määritettyä tiedostoa ei löydy ja sit file list refresh initated ja file list refresh finished? mitä mun pitäis tehdä et saan dc:n pelittää?
Tämä voisi auttaa kaikkiin ongelmiin, mutta ehkäpä näkyvimmin ensimmäiseen. Eli jos olet vetänyt vain pikakuvakkeen käynnistä-valikkoon ja huomaat kun olet laittanut asetukset kuntoon, niin sinne ilmestyy jotain outoja kansioita. Ne ovat siis DC++:an asetuskansioita eikä niitä saa poistaa. Tuli vaan mieleen kun itse tein näin joskus.
natin saa tietoon tämmöisellä pikku kikalla Käynnistä->Suorita->cmd->ipconfig jos tuon ilmoittama ip on sama kuin http://ww.myip.dk antama niin silloin on natti päällä tuosta modeemin muokkauksesta löytyy haulla ohjeita ensimmäiseen kysymykseesi tuli kysymys mieleen et onko ne hubit sulla suosikeissa. hubin suosikkeihin tapahtuu kirjoittamalla /fav hubin mainiin ootko koittanu asentaa Dc:tä uudestaan? jotkin viat korjautuu uudelleen asentaessa
kiitos en ollut aikaa muistanut laittaa hubeja suosikeiksi... niin no olet mul on nat päällä mut sinne on tehty se dc reititin tai se numero häskä