dc++ ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by minzci, Oct 30, 2006.

1. minzci

minzci Guest

elikkäs näin ensiksi olen yrittänyt lapsten melujen keskeltä etsiä apua koko päivän ja kun ei löydy niin turvaannun teihin toivottavasti jaksatte auttaa!!!

mul on dc:n kanssa kaksi ongelmaa...

1) kun sammutan dc:n niin kaikki hubit hävii ja joudun ne aina laittaa uusiksi???

2) löydän kyl kaikkea mitä haen mut ei lähde lataa niitä?

3) kun käynnistän dc:n niin tulee aluksi lukemaan määritettyä tiedostoa ei löydy ja sit file list refresh initated ja file list refresh finished?

mitä mun pitäis tehdä et saan dc:n pelittää?

2. h3muh

h3muh Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko sulla kenties NAT päällä?

3. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    Tämä voisi auttaa kaikkiin ongelmiin, mutta ehkäpä näkyvimmin ensimmäiseen. Eli jos olet vetänyt vain pikakuvakkeen käynnistä-valikkoon ja huomaat kun olet laittanut asetukset kuntoon, niin sinne ilmestyy jotain outoja kansioita. Ne ovat siis DC++:an asetuskansioita eikä niitä saa poistaa. Tuli vaan mieleen kun itse tein näin joskus.

4. minzci

minzci Guest

no se on passivella ku ei toisel lähde toimii ollenkaan... mist tietäänkö nat päällä?
    '

5. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    natin saa tietoon tämmöisellä pikku kikalla
    Käynnistä->Suorita->cmd->ipconfig
    jos tuon ilmoittama ip on sama kuin http://ww.myip.dk antama niin silloin on natti päällä tuosta modeemin muokkauksesta löytyy haulla ohjeita

ensimmäiseen kysymykseesi tuli kysymys mieleen et onko ne hubit sulla suosikeissa. hubin suosikkeihin tapahtuu kirjoittamalla /fav hubin mainiin

ootko koittanu asentaa Dc:tä uudestaan?
    jotkin viat korjautuu uudelleen asentaessa

6. minzci

minzci Guest

kiitos en ollut aikaa muistanut laittaa hubeja suosikeiksi...
    niin no olet mul on nat päällä mut sinne on tehty se dc reititin tai se numero häskä

Share This Page