Voisikos joku mahdollisesti valaista hiukan kuinka pääsisin tuollaiseen priva hubiin? Olen kuullut että ne ovat turvallisempia. Ja onkos yleensä myös tätä Vuzea (Azureusta) turvallista käyttää latailuun vai voiko sitä jotenkin sitten suojata lisää?
Foliohattu päähän ja baanalle. Ei ne privaatti hubit ole sen turvallisempia jos arveluttaa jo valmiiksi.
Suojautumiskeinoja on monia; VPN:t, seedboxit, privaattihubit ja privaattitrackerit. Jos olet kuitenkin vain perinteinen sunnuntailatailija, niin ne eivät todellakaan ole sinua varten. Tässä threadissä liipaistaan aihetta läheltä, jos etsit ilmaisia vaihtoehtoja. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-34/salatun_liikenteen_mahdollistava_torrent-ohjelma-845336/ Voit myös googlettaa seuraavia: Relakks, Ipredator ja Torrent Freedom. Erilaisia palveluntarjoajia on reilusti.
Hmm latailen kyllä jonkin verran, mutta en siis imuta useita gigoja päivässä. Eli nuo virtuaaliverkot, seedboxit ja muut privahubit ovat siis tarpeettomia minun kohdallani? Mutta sitten tämä pakko-olla ohjelma Peerblock auttanee aika paljon, vai kuinka?
Eipä sinulla mitään hätää ole ellet rupea jakamaan gigoja tai ryhdy julkaisijaksi. Tällöinkin sanktiot ovat enemmän negatiivisia lottovoittoja. Peerblock ei ole nykyisen lainsäädännön alla mikään pakollinen ja sen hyödyllisyydestä voi olla muutenkin montaa mieltä. Itse ainakin käytän.
Niin tarkoitinkin tuolla Peerblockilla sitä, että se siis todellakin kannattaisi olla. Mutta onkos sinulla itselläsi mitään muita ohjelmia kuten Peerblock tai tällasta käytössäsi?
Peerblock on tällaisista ohjelmista omasta mielestäni kehittynein, joten en käytä muita vastaavia. Samoihin block-listoihin ne kumminkin perustuvat.
Utorrenttia ei ole voittanutta. Vuze ja Deluge ovat ihan toimivia vaihtehtoja vapaan ohjelmiston puolelta.
Ja edelleen. Ei ole DC++:n voittanutta. Etenkin, jos haluaa harvinaisuuksia latailla. Itse käytän ApexDC++:aa.