Hubi vaatii ilmeisesti ns. rekisteröitymisen. Itse en ainakaan ole jaksanut kikkailla näiden hubien kanssa vaan otan pois.
rekisteröiminen on yleensä helppo ja nopea juttu. Naputtelee "mainiin" !addreg nick salasana nick tilalle käyttämäsi nimike esim matti74 salasana kohtaan mikä tahansa valitsemasi salasana lisäät suosikkeihin nickkisi ja salasanasi kyseisen hubin tietoihin
ei auta jokaisessa hubissa tuo. mutta ainahan sitä voi kokeilla regata itsensä ja söörtsiä sitten: +regme password
jouduin positamaan dc++ ohjelman koska tila loppui... nyt se on minulla taas mutta mitä pitäis tehdä kun ei löydy mitään.
@mazza13 Oletko päästänyt sen nettiin palomuurissa? Aukeavatko hubit? Oletko passiivi/aktiivi? Näistä voi jo päätellä paljon...
en ole päästänyt nettiin paöomuurissa(miten päästän) hubit aukeaa mutta kaikkiin tulee disconnected tai connection timeout olen passiivi tilassa
Eli olet blokkinut DC++ vai löydätkö edes listaa hubeista? Toisekseen mikä imurimuuri? siis palomuuri =)
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/290335 Oletkos tuota katsonut? Taitaa olla NAT ongelmana...
Nykyään hubeilla pitää kirjottaa komento !regme <nick> ja <salasana> jos hubi sallii et sinne voi rekisteröidä... jos hubi ei salli niinsit mä kehottasin poistumaan hubilta ja etsimään uutta hubia. Tai viimeinen vaihto ehto on et kysyt hubin omistajalta et olisko mahollista ottaa toi esto pois päältä.