Kun avaan dc++:san, ja painan nappia "Public Hubs", niin mitään ei tapahdu. Asensin vasta dc++:san ja osaan kaäyttää jotenkin, mutta en aivan ymmärrä kaikkea. Vielä eilen se "toimi" ja alko ettiinki biisejä, mutta nyt se jää siihen "Public Hubs" kohtaan. Se lataa sitä , mutta ei muuta!! Ja miten saan sen suomeksi?
Joo, mulla sama juttu. En tiedä mistä johtuu, mut en myöskään pääse niitten webbisaitille. Ei vissiin auta muu ku odotella muutama päivä. Kielipaketin saa ladattu ohjelman vvalmistajan kotisivuilta.
Sama homma täälläkin. eilen käytin pitkästäaikaa dc++:saa ja toimi huvin. tänään ei yhteyttä hubeihin ei aktiivi eikä passiivi tilassa.tapahtuukohan tämmöistä useinkin? toimiiko muilla? mulla sonera adsl ja f-secure
Voipi olla hyvinkin mahdollista, että tuo serveri, joka ylläpitää tuota listaa on kaatunut tms. Ainakin silloin kun itse vielä tuota ohjelmaa käyttelin näin kävi aina välillä.
Mutta pitääkö mun tehä jotaki että se alkais tiomimaan.. Vai pitääkö vaan ootella?? Ja mistä se johtuu?
jos se hublist ei aukene niin kannattaa vetäistä selaimeen www.hublist.org, jos tämä sivu ei aukea niin servu on tukossa. Aika parantaa.
ja kun käyttää vaikka tätä listaa niin ei tarvitse välittää hublist.orgin takkuamisesta http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2
Mulla on sama ongelma... Todella ärsyttävää. Asensi uudellee, mut se ei auttanu ja sit tajusin, että vika ei oo meidän koneessa vaan siinä niiden kotisivussa. :/ Suoraan sanoen syvältä...