Pidin 4kk tauvon DC++ ja innostuin uudestaan DC++, mutta vauhdit tippuivat.Ennen taukoa minulla oli 512KB/512KB(DNA) netti ja nytten 1Mb/512KB(DNA) ja uusi ADLS boxi(Efficient Networks, Speedstream 5100), koska vanhan vuokra boxin oli tapana hajota kovan käytön takia.Ennen pystyin lataa koko kaistalla, mutta nytten vauhti heiluu 10/kbs ja 1/kbs välillä.Tarkisti onko koneellani pöpöi, jotka voisisivat tukkia kaistaani, mutta mitään ei löytynyt.Nopeus pysyy samana vaikka laitaisisin samalla paikkakunnalla asuvalta uploodaajalta, jolla on sama nopeus, kuin minulla ja hän vielä antaisi koko kaistansa minun käyttööni.Käytän myös Bitlordia ja Azerusta eikä näiden kanssa minulla ole nopeus ongelmia vaikka lataisin yhdeltä käytäjältä.
En tiedä, voiko DC++ porttia vaihtaa, mutta jos voi, yritä vaihtaa se vaikka portiksi 53. Sitä ei ainakaan DNA blokkaa, kun on https-protokollan portti
Empä usko, että se DNA:assa on vika, koska kaverilla on saman liittymä ja oli joskus samanlainen ongelma, mutta se lähti itestään veks.
Koita vaihtaa sitä porttia. Jos ei auta niin vaihda aktiiviksi jos et jo ole. Joskus auttaa nopeusongelmiin. Mulla on ainaki jostain ihmeen syystä sellanen et suurin osa passiiveista lataa multa tosi hitaasti (alle 10kb/s) mutta aktiivit normaalia nopeutta.
Minulla ongelma on päinvastainen eli kun olen aktiivi niin tavaraa tulee alle 5kt/s mutta passiivina tulee 18-40kt/s. Liittymänä on LPO:n 600. Muut ohjelmat antavat täysillä.