Dc++ settingsit

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Haserius, Aug 27, 2004.

1. Haserius

Haserius Member

Trophy Points:
    11
    Kuten alemmassa viestiketjussa tapahtui, on minullakin sama ongelma eli: Add File kohta ei "mahdu" siihen ikkunaan :S

2. Alistaja

Alistaja Member

Trophy Points:
    11
    Howdy,

Joo, katos vaan kieltämättä aika mysteerinen onkelma :) Mistähän vois johtuu, ookko ratkaisut sen jotenkin? Itte oon ihan perus WinXP käyttäjä, ilman sen kummempia "erikoisvirityksiä" koneessa tai sen asetuksissa...

Tosiaan itte en keksiny muuta ratkaisua kun muokkailla suoraan sitä xml -tiedostoa... jotta sai ne jaot kehiin.

3. Haserius

Haserius Member

Trophy Points:
    11
    Mihin xml-tiedostoon lisäsit ne ja miten :)

4. Alistaja

Alistaja Member

Trophy Points:
    11
    Tere,

Siellä asennushakemistossa (esim. c:\program files\dc++) on se DCPlusPlus.xml tiedosto, missä on ne sun asetukset. Editoi sitä jollain ohjelmalle (esim. notepad,tai joku muu parempi). Niin siihen vaan lisää vaikka sinne loppuun noi "share":t. Tsekkailin netistä sen verran vinkkejä että esim. tämmöseen tyyliin ainakin minulla onnistui:
    ...
    <Share>
    <Directory>C:\Download1</Directory>
    <Directory>E:\Download2</Directory>
    </Share>
    ...
    Muistaakseni ittelle piti vielä muuttaa <DownloadSlots> kohta mikä oli defaultia tietyst nollana. Sen jälkeen alko toimii taas aikalailla normaalisti.

5. Pete-74

Pete-74 Guest

Laitas ne jakoon menevät kamat johonkin yhteen kansioon ja laitat sit sen kansion jakoon.
    Auttaa jos olen ymmärtänyt oikein robleeman.
    Ja muutenkin ne olis ihan jees laittaa esim. musa omaan kansioon ni toisen käyttäjän olis helpompi kattoo mitä sulla on jaossa.
    Jos ne on aivan levällään joissakin hubeissa saattaa tulla kenkääkin siitä syystä.

Share This Page