okei,eli miten dc++:ssä enemmän lähteitä luin jostain revconnectista mutta,en oikeen ottanut siitä selvää mikä lie on? entä kun on puolen megan yhteys onko normaalia että tulee parhaimmillaan 50/kt,s???
Puolen megan yhteydellä teoreettinen maksimi latausnopeus on 64 kt/s, joten tuo 50 on jo erittäin hyvä. Revconnectilla et saavuta tuossa mitään.
Revconnectia yleensä "syrjitään" koska se vie kohtuu monta slottia parhaimmillaan. Revconnect on samanlainen ohjelma kuin käyttämäsi dc++ ohjelma, periaatteessa revconnect on pelkkä modailtu versio. Tuo 50 kb/s on suomen puolimegaisille kaistoille suurinpiirtein se maksimi, eli vaikka olisi useampi ihminen jolta kopioit tiettyä tiedostoa niin nopeampaa se ei juuri voi tulla.
Monella hubilla on kiellettyjä noi multi source clinut, eli noi multi sourcet lataa samaa tiedostoa kaikilta keneltä se löytyy!
itseasiassa enää ei ole kiellettyä käyttää revconnectia..tuli vaan mieleen ja nykyään aika moni käyttää reviä
@BostonArc Tarkoitit kai 50kt/s, etkä 50kb/s? ;-) Joo ne RevConnectit alkaa olla jo sallittuja ja joillain hubeilla jopa suositellaan käyttämään sitä.
teoreettinen maksimi 512kbit/s yhteydellä 64kt/s käytännön maksimi on 64kt/s -10% Tosin joskus mulla on tullu soneran 512/512 liittymällä n. 70kt/s pitemmänkin aikaa, mutta yleensä se on sen 50-55 lähteestä riippuen.
Kyllä sillä revconnectilla tulee ainakin mun mielestä vähän nopeemmin.Kun esim alottaa lataamaan yhdeltä henkilöltä ja sitten jos tulee lisää lähteitä niin nopenee lataus.
Tottakai RevConnectilla saa nopeammin jos vain on tarpeeksi kaistaa käytössä. RevConnect muutenkin optimoi tiedonsiirtoa, koska verkkoon ei jää "ylimääräisiä" slotteja, joilta saattaisi saada nopeastikin haluamansa tiedoston. Ja tosiaan tuo on hubikohtainen asia tällähetkellä, suvaitaanko RevConnectia vai ei. Itse en enää "tavallisilla" (RC ja muut multisourceclientit kielletty) hubeilla olekaan.
Asetuksissa on se kohta: "Automatically search advanced download locations" tai ainakin jotain tonnepäin
useimmilla hubeilla pitää olla revconnecti muuten ei pääse...ja sehän on nyt ihan sama mitä jengi käyttää kuhan kaikki on tyytyväisiä...tässäpä oli mun kanta
Juu eihä ilman multisourcee paljoo mitää saa jos on nopeempi yhteys. Revconnectilla kaikki joille on vähänki enemmä lähteitä hoituu ainaki tällä megasella maksimivauhtia koko aja. Tavan dc onki sitte huono jos se ottaa huonon lähteen jolta tulee se pari kb/s eikä muita lähteitä saa. Ja useimmilla uppi vaan 512 ni yheltä lähteeltä ei nopeesti tuu. Tai 256