Aloitin nyt taas uuden tämän aiheen keskustelun, kun en itse ainakaan löytänyt vastaavan ongelman selvitystä. Eli minulla olisi sellainen ongelma että tuo minun DC++ 6.7 ei löydä tiedostoja actiivilla kunnolla. Se löytää kyllä muutaman mutta siinä se. Passiivi ja muut toiminnot toimii kyllä aivan ongelmitta. Vaikka ZA olisi pois päältä kokonaan, ei mitään löydy, eli ei pitäisi olla kiinni muureistakaan. Ongelma alkoi esiintymän kun asensin windowsin XP pro:n uudelleen. APUA!!
oletko nyt varmasti odottanut tarpeeksi kauan? joskus tuntuu kestävän jonkin verran, jos jotain vikaa, niin vaihda vanhempaan versioon.
Kyllä se taitaa olla niin että jos aktiivi ei pelaa niin haku ei löydä kyllä ihan mitään. Toinen konsti on yrittää passiivilta filelistaa. Jos se tulee niin aktiivi kyllä pelaa
Saan haettua filelistin passiivilla ja actiivilla ilman ongelmia. Odottanutkin olen niin kauan että kahvilla kerkesi käymään, eikä löytänyt taaskaan kuin muutaman hassun. Ja mitenkäs tuon IP:n kanssa. Ei kai se löydä mitään jos se on siihen laitettu ja se on väärä?? Nyt on vielä 4.01 ja tekee saman jutun. Voisikohan ongelma olla SP:ssä, kun ennen minulla ei sitä ollut asennettuna ja nyt on??
sp2:n palomuuri ei lähde pois päältä samalla tavalla kuin ennen sp2:n asennusta, eli vaikka sen ottaa pois päältä sieltä verkkoyhteyden asetuksista niin sp2:n tietoturvakeskus kytkee sen takaisin päälle. tietoturvakeskuksen palomuurin kohdasta 'suositukset' pitää valita kohta 'käytössäni on palomuuri jota valvon itse' ...ainakin näin mä luulisin sen tapahtuvan
Siis mitenkäs minä pääsen sinne vaihtamaan sitä 'käytössäni on palomuuri jota valvon itse' kohtaa. Siis pitäisikö sen olla siellä "network connections" ja "local area connection" paikan lisä asetuksissa?? Kun en millään löydä sitä..
Siis onko sulla käytössä dc++ 0.401. Muistaakseni noilla vanhoilla klinuilla oli ongelmia saada ladattua uudemmilta klinuilta. Ja olen siitä saanu kokemuksiakin vaikka en varma olekkaan johtuiko se klinusta. Kuitenkin homma pelaa jouhevammin noilla uusilla 0.670 klinuilla ja se tiedostojen hakuhommakin on hieman erilainen. Lisäksi jotku sanoo että sp2 asennuksen jälkeen kaikki ei saa listaa siltä joka sen on asentanut. Itse en ole sitä käsitellyt juurikaan. Enkä kyllä omaani asentanutkaan.