Mulla on tälläne netti joka tulee tuolta koulun etk-keskuksen kautta.... et niillä kait siellä kaikenmaailman palomuurit yms..... onko kenelläkää tietoo saako dc++ tai mitään muutakaa P2P ohjelmaa toimimaa tässä? ilmottaa ainakii NAT-ongelmaa kaikissa mitä oon kokeillu. ja portteja ei taida ite päästä availemaan.....? kellään kokemuksia samanlaisista...?
Pystyt varmasti käyttämään dc++, kunhan asennat sen omiin kansioihin. (http://dcpp.net/download/) Asennnuksen aikana ohjelma kysyy haluatko asentaa ohjelman passiiviksi,ruksi kohtaan ja homma ok. dc:tä pitää käyttää passiivisena, aktiivisena ei tule koskaan onnistumaan. Ainut hankaluus käytössä on se, että hubeille ei tahdo päästä, jos ei ole jaettavaa tavaraa. Tässä tapauksessa kannattaa hyödyntää koulun omia levyjä. Laittaa jakoon kaikkea roskaa, ei ne heti kuitenkaan kerkiä sinua laittaa banniin. Kokemusta on! Pelasti monet pitkäksi venyneet koulupäivät. Ps: Työpöytä on hyvä paikka säilyttää tavaraa, jos on rajatut talletustilat.
on se kiva huomata että verorahat menee siihen että teinit voi warettaa kouluaikana koulun omilla koneilla
nii siis ei tää mikää koulun kone oo.... ihan miun omalla känpällä josta vuokraa maksan ja netti kuuluu vuokraan. mut tulee vaa sielt koulun kautta..
mut siis ei se toimi....... tuollasta sanoo jokaikisellä hubilla.... Connected <Global> Yhteytesi on katkaistu koska Dc ohjelmasi ja hubin neuvottelu kesti liian kauan *** Connection closed
Niin oletko koittanut jo asettaa Dc:n passiveksi asetuksista? Silloin pitäs tosiaan toimia vaikka et portteja pääsekään säätämään.
oon kyllä koittanu..... ja oon koittanu myös niin että mulla on jakoja... mut ei... sama valitus tulee joka kerta.