dc++ upload menee nollaan

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by AKZ, May 22, 2005.

1. AKZ

AKZ Member

Trophy Points:
    16
    Kun joku yrittää imuttaa multa ihan mitä tahansa, niin lataus tippuu 0 tavuun. Tämä on toiminut aina minulla, mutta pari viikkoa sitten ei enää toiminut. Itelle imuttaminen toimii taas normaalisti.

Mitkä seikat vois haittaa ja miten sais tän ongelman korjattua?

Voiko tämä ongelma johtua jonkin muun ohjelman sekoittamien, eli minusta tuntuu kun asensin ABC torrentin testaakseni millaista sellaista on käyttää ja tämän jälkeen, kun olen kokeillut/käyttänyt DC++:aa, niin DC++ upload on nolla tavua, kun joku yrittää imuttaa multa. Tämä on "ehkä myös ilmennyt FTP ohjelmalla ongelmaksi myös.

Last edited: May 22, 2005
  2. AKZ

AKZ Member

Trophy Points:
    16
    Noh minä viisaana miehenä olen selvittänyt tämän ongelman. Laitoin uusiks windowsin. No tämä ei tietenkään auttanut mitään. Ei tämä kyllä haittaakaan yhtään, kun tietokoneessa oli jo virus jota ei voinut poistaa millään virustorjunta ohjelmalla. Ja toisek asennan windowsin kaikki muut maailman manööverit täydelliseen kuntoon 2 tunnissa.

Mutta ongelman ydin selvisi siinä, kun ajattelin mikä ihme plokkaa p2p dc:n yhteyttä ulospäin. Ajattelin jollain ihmeen tavalla modeemia. Mutta senhän olen jo sillannut, eli sen ei pitäisi millään tavalla estää yhtään mitään. Ajatus tuli taas mieleen, että vaihdetaan modeemin väylää toiseen, eli vaihdoin johtojen paikkoja. Ja sitten hyvin varmana, että koko homma ei tule toimimaan, mutta mitä ihmettä, nytten se toimikin.

Tämän ei pitäisi olla teoreettisestikkaan mahdollista, mutta näin kävi ja toimii.

3. lettas

lettas Moderator Staff Member

Trophy Points:
    93
    Aika monesti modeemin buuttaaminen / resetointi auttaa nettiongelmiin. Etenkin telewellin tapauksessa.

4. AKZ

AKZ Member

Trophy Points:
    16
    No kiva tietää toikin, että telewellit ei oikee toimi. Noh tietääpähän tonkin tulevaisuuden varalle, jos sama ongelma ilmenee, mutta olen kyllä buuttaillu tosi monte kertaa ja se ei auttanut kertaakaan.

Share This Page