DC++ uudelleenkäynnistelee konetta

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by JZA, Jun 19, 2005.

1. JZA

JZA Guest

Minkä takia dc on alkanu udelleenkäynnisteleen mun konetta?, joskus se toimii 2h, joskus 1,5min. Tätä ongelmaa ei oo ollu aina, aluksi se toimi moitteettomasti.

2. morbir

morbir Regular member

Trophy Points:
    26
    tuleeko mitään ilmotusta tai muuta varotusta?
    Syynä voi olla viirus

3. JZA

JZA Guest

Ei. Kone toimii normaalisti käynnistyksen jälkeen ja ennen sitä. mitään virhesanomaa ei tule.

4. morbir

morbir Regular member

Trophy Points:
    26
    voisko kovalevy olla paskana?

5. ysee

ysee Member

Trophy Points:
    10
    Mulla sama juttu. Kone toimii muuten OK, eli ei sammu kesken kaiken. Mutta jos DC on päällä niin sen jälkeen saattaa olla muutaman minuutin päällä kunne tulee uuudelleen käynnistys.

6. amishi

amishi Member

Trophy Points:
    16
    mullakin oli sama ongelma mutta siihen tuli jokin ilmoitus en kyllä muista mikä.. sitten winukka uusiks niin alkohan toimaan.. on hyvin mahdollista et koneessas on virus.. scannaahan virukset ja spywaret!

7. Dietka

Dietka Regular member

Trophy Points:
    26
    Ota tärkeet tiedot, fav hubit, queue ja notepad jos niissä siis on jotain ja talteen ne ja asennat softan uusiks.

8. ysee

ysee Member

Trophy Points:
    10
    Joo, scannasin virukset ja vakoojat, puhdistin vielä rekisterin mut sama juttu. Kohta kokeilen tuota toista neuvoa ja poistan ja asennan sen uudestaan... Tein levyneheytyksen, ja nyt on toiminut jo kaksi tuntia ilman uudelleenkäynnistystä...eli ainakin pieni apu kyseisestä hommasta oli, seurataan tilannetta

Last edited: Jun 20, 2005
  9. JZA

JZA Guest

Muuten kone toimii mulla ihan normaalisti, jos dc:tä vain käyttää päällä, kone ei uudelleenkäynnisty. ainoastaan sillon ku dc on päällä

10. juudas454

juudas454 Member

Trophy Points:
    16
    jeps sama ongelma 0.674 sammuu toimii minuutin tai kaks tuntia sitten sammu käynnistyy uusiksi. ei hyvä ei

11. JZA

JZA Guest

Ei niin.. Tein ad-awarella scannauksen, oistin riittiset tiedostot mutta ongelma jatkuu

12. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    Ootko ollu koneella, ku kone on käynnistynyt uudestaan? Tuleeko siihen se ilmotus, että kone suljetaan minuutin kuluttua?

Mulla on kyseinen ongelma ollu joskus ja oon selvinny siitä asentamalla ajureita uudestaan ja ottamalla päivityksiä microsonnan sivuilta.

13. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    joku noitsa svchost.exe :stä kun kaatuu ni sillon tulee se käynnistysikkuna, voi tulla kyllä varmaan muustakin.

14. JZA

JZA Guest

Eli siihen ei tuu yhtään mitään ikkunaa eikä varotusta, yht'äkkiä vaan sammuu..

15. JZA

JZA Guest

Mulla on siis winxp home, ja kun laitan "vaihda käyttäjä"- tilaan, kone ei ole sammunut. Eikä ole silloinkaan kun olen kirjautunut samanaikaisesti jollain muulla käyttäjällä

16. juudas454

juudas454 Member

Trophy Points:
    16
    vaihdoin dc++ 0.401 ongelma hävis

17. ysee

ysee Member

Trophy Points:
    10
    Mulla siis auttoi tuo levyneheytys tuohon kaatuiluun. Onkoha kaikki nämä kaatuilevat koneet Fujitsu scaleo koneita?

18. JZA

JZA Guest

Mun tapauksessa ainakin on, tosin samaa teki myös vanha kone, joka oli systec

Share This Page