Minkä takia dc on alkanu udelleenkäynnisteleen mun konetta?, joskus se toimii 2h, joskus 1,5min. Tätä ongelmaa ei oo ollu aina, aluksi se toimi moitteettomasti.
Mulla sama juttu. Kone toimii muuten OK, eli ei sammu kesken kaiken. Mutta jos DC on päällä niin sen jälkeen saattaa olla muutaman minuutin päällä kunne tulee uuudelleen käynnistys.
mullakin oli sama ongelma mutta siihen tuli jokin ilmoitus en kyllä muista mikä.. sitten winukka uusiks niin alkohan toimaan.. on hyvin mahdollista et koneessas on virus.. scannaahan virukset ja spywaret!
Ota tärkeet tiedot, fav hubit, queue ja notepad jos niissä siis on jotain ja talteen ne ja asennat softan uusiks.
Joo, scannasin virukset ja vakoojat, puhdistin vielä rekisterin mut sama juttu. Kohta kokeilen tuota toista neuvoa ja poistan ja asennan sen uudestaan... Tein levyneheytyksen, ja nyt on toiminut jo kaksi tuntia ilman uudelleenkäynnistystä...eli ainakin pieni apu kyseisestä hommasta oli, seurataan tilannetta
Muuten kone toimii mulla ihan normaalisti, jos dc:tä vain käyttää päällä, kone ei uudelleenkäynnisty. ainoastaan sillon ku dc on päällä
jeps sama ongelma 0.674 sammuu toimii minuutin tai kaks tuntia sitten sammu käynnistyy uusiksi. ei hyvä ei
Ootko ollu koneella, ku kone on käynnistynyt uudestaan? Tuleeko siihen se ilmotus, että kone suljetaan minuutin kuluttua? Mulla on kyseinen ongelma ollu joskus ja oon selvinny siitä asentamalla ajureita uudestaan ja ottamalla päivityksiä microsonnan sivuilta.
joku noitsa svchost.exe :stä kun kaatuu ni sillon tulee se käynnistysikkuna, voi tulla kyllä varmaan muustakin.
Mulla on siis winxp home, ja kun laitan "vaihda käyttäjä"- tilaan, kone ei ole sammunut. Eikä ole silloinkaan kun olen kirjautunut samanaikaisesti jollain muulla käyttäjällä
Mulla siis auttoi tuo levyneheytys tuohon kaatuiluun. Onkoha kaikki nämä kaatuilevat koneet Fujitsu scaleo koneita?