Moikka! Kirjauduin juuri näille sivuille hieman pakostakin.Minulla on ongelmia tämän DC++ kanssa. Sain ohjelman sukulaisilta ruotsin puolelta ja kun tulin kotiin ja latasin ohjelman maksaen siihen kuuluvan maksun. Se oli englannin kielinen versio,mutta onneksi löysin siitä suomenkieliset sivut.Siihen se ilo loppui.Suoraan sanoen en osaa käyttää tätä. Aina kun avaan,lähtee lataus alusta.Vasta latasin tämän uudemman version ja kyselisin neuvoa,kun nyt olen ladannut tämän ohjelman omiin tiedostoihin,miten saan sen avattua ja saada toimivaksi. Jos pystyisitte neuvomaan miten tästä eteenpäin. Kun näin englannin kielisillä sivuilla, että tässä on jonkinlainen rekisteröinti käyttäjäksi.Nyt olen siis ladannut omiin tiedostoihin suomenkielisen version,tästä musiikki ja elokuva imurointi ohjelmasta. Miten avata ja saada se toimivaksi! "Vastausta odottaen"
DC++ on avoimen lähdekoodin ohjelma, eli toisinsanottuna täysin ilmainen. Jos olet siitä jotain mennyt maksamaan, niin olet kyllä ihan väärästä paikasta sen hakenut. http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=40287&package_id=70036
DC++! Kiitoksia ohjeista! Nyt sain ladattua DC++ koneelleni ja pikakuvan työpöydälle. Voitteko vielä opastaa minua,että vielä saan tämän ohjelman toimimaan. Kun avaan pikakuvasta saan listan joka on kylläkin englannin kielellä.Käsittääkseni siinä on jonkinlainen rekisteröinti kyseessä.Siinä rekisteröintiin pitää laittaa mm.sähköposti osoite jne. Luulin että ohjeet tulee suomenkielellä! "Vastausta odottaen"
Kyllä kai Marku2:n linkittämillä ohjeila pitäisi saada jo jotain aikaiseksi. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/290335
Sitä sähköposti osoitetta ei tarvii laittaa. Ainut mikä tarvii niin on nimimerkki, mikä näkyy muille. Ja tietysti ne lataus kansiot (ja omat säädöt, jos tarpeellisia) [bold]Edit.[/bold] Ja kuten V-kos totesi, niin tuolta LcD:n oppaasta olisi löytynyt vastaus.
Moikka! Kiitos ja kumarrus tiedoista. Oli kyllä tyhmää lähteä kokeilemaan DC++ ilman teidän avustusta.Nämä on parhaat sivut minun koneellani.Hienoa,että tuli rekisteröityä tänne!
Moi Markku! Olen jysähtänyt tähän porttien asetuksiin,että oli pakko vetää ulkona hermosavut.TCP,UDP,TLS ovat vaikeuteni. Mistä ja miten ne saa kirjattua asetuksiin.Mulla alkaa oma IP-osoite 88.113. ... Vaikuttaako se mitenkään tähän asetusten luomiseen.Entä WinXP tai selain: firefox!
Jos saat tuon 88 -alkuisen ip-osoitteen komentokehoitteella, niin välissä ei ole NAT:ia, eikä tällöin tarvitse asetuksiin mitään portteja määrittää. Laitat sinne DC++:an asetuksiin vain täpän kohtaan aktiivi ja kirjoitat ip-osoite kohtaan tuon ulkoisen ip-osoitteesi. (88.113.. jne)
Markku! Olet kyllä varsinainen velho... Se onnistui! Meinasin jo heittää eilen koko tietokoneen ulos.Meinas käämit palaa yläkerrassa. Nyt vain käytännön ohjeisiin!
Itsehän en ole markku vaikka maksettaisi. Tuolla paljon infoa ohjelmasta: http://www.finx.org/fi-faq.php
Moikka! Mulla ei onnistu tämä suomen-kielisen version lataus.Olen yrittänyt ladata painamalla Lang...File ja hakemalla mm. laatikon,joka on tumman ruskea,siellä on suomen kielen versio kaksi kertaa esillä. Mm."Velu" ja toinen Finish! Mikä on mennyt pieleen. Yritin hakea välilehteä "Appearance" En löydä!
En tiedä mistä olet sitä lataamassa, mutta tuolta saa ainakin suomenkielisen version: http://www.finx.org/fi-download.php (DCPlusPlus 0.668 asennusohjelma, suomi+ruotsi+englanti, koko n. 1.5 Mt) (huom, tuo on koko ohjelma, eli joudut poistamaan sen edellisen jos tuon haet, tuo ei siis ole kielipaketti jo olemassa olevaan ohjelmaan)
Moi! Huomenta aluksi kaikille! Olen niin pitkällä,että olen saanut ladattua suomenkielisen ohjelman ja asenssin tiedot siihen. Vielä en osaa käyttää sitä ohjelmaa.Kokeilin,muttei onnistunut.Mikä on tämä hubi-lista.Löytyykö sieltä nimeni,kun nyt olen rekisteröinyt DC++ :aan,vai pitääkö siihen erikseen rekisteröidä.Kyllä jotenkin arvaan mistä on kysymys,mutta valkaiskaa,tälläista tyhmää ja tiedonhaluista netin käyttäjää.Tärkeintä kuitenkin olisi kun oppisin tätä ohjelmaa käyttämään. Hyvää jatkoa Lordin valtakunnasta!
Hubilistalla on hubeja joihin voit ohjelmallasi nyt "liittyä". Eli DC++:han toimii siten, että voit etsiä ja ladata vain niiltä hubeilta joilla olet sisällä. Eli jakoon tavaraa vaan ja rohkeasti hubeille sisään. Sitten vaan hakua käyttämään tai käyttäjien listoja selaamaan ja latauksia päälle kun jotain kiinnostavaa löytyy. Jos hakusi ei toimi oikein (ctrl + s ja millään hakusanalla ei tule mitään) on sinulla luultavasti aktiivitilan kanssa ongelmia, tähän on ohjeita netti pullollaan, mutta kokeile ensin päästä sisään hubeille ja jos haku ei tuota tulosta, kokeillaan säätää yhteytesi kuntoon. Muistathan myös että hubeille (useimmille) on rajat sisäänpääsyyn (minimi jako, slotit min/max, max hubit, jne) Eli jos et jonnekin pääse anna uudelleenohjeusten (redien) viedä sinut sopivalle hubille, tai kokeile listalta muuta hubia. Ja lue tuo Marku2:n antama linkki läpi, siinä hyvin selitetty perusasiat ( http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/290335 ). Ja hubeille sisään päästyäsi siellä voit kysellä apuja muilta käyttäjiltä myös. Onnea yritykselle!
Hubit ovat ns. paikkoja joista löydät muita käyttäjiä ja niiltä muilta käyttäjiltä löydät sitten näitä tiedostoja. Hubilista listaa julkisia hubeja. Listasta valitset hubeja joihin liityt ja tuplaklikkaat vain niitä. Kun pääse yhdistämään jollekkin hubille, niin huomaat sen kyllä. Tämän jälkeen voit ruveta etsimään mitä haluat. Lue noita aikaisemmin annettuja linkkejä, siellä on jo aika hyvin selitetty kaikki.